Ga naar inhoud

WiFi dood na jubileumupgrade Windows 10

Walhalla

Aanbevolen berichten

Na de Jubileumupdate van de Windows 10 is de WiFi-verbinding van mijn laptop  dood.

Voor de upgrade kreeg ik, na het aanklikken van het internettoegangicoontje (rechts onder in de balk), een rood vlak met daarin de weergave van alle WiFi-netwerken in de buurt. Met de mijne daar natuurlijk tussen). Na de upgrade verschijnt er nu ipv het rode vlak een grijs vlak met de keuzeoptie 'Netwerkinstellingen'. Die knop verbind mij dan door naar een instelvenster Netwerken. Alle instellingen waar ik weet van heb die nodig zijn om de WiFi aan te zetten, staan op aan of on.

Ik heb al vanalles geprobeerd en opgezocht... ook de helpdesken van Proximus en de PC-levereancier. Maar geen mens die raad weet.

't Is precies of de Laptop herkent het WiFi-device niet meer of er scheelt iets mee de driver.

Wie weet raad?

Momenteel surf ik weer via de goeie-oude Ethernetkabel. die doet het gelukkig wel nog.

Thx bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.