Ga naar inhoud

Bureabladachtergrond

Pastatrick

Aanbevolen berichten

Sinds enkele weken kon ik alleen maar één foto op mijn achtergrond zetten, toen ik die probeerde te veranderen kon ik enkel nog maar een kleur als achtergrond gebruiken en nu enkel zwart...

De 6 stappen reeds ondernomen (die niets hebben uitgehaald) op de site van Microsoft https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2504610

Niets werkt, heeft ook niets met malware te maken, hebben we uitvoerig getest, na hijack this, zoek.exe, Emisoft Emergency kit, adwcleaner en farbar recovery scan tool een beetje ten einde raad...

De standaard achtergrond  en gewoon een kleur werkt voor alle duidelijkheid ook niet, weet iemand aan wat dit kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open met Windows Verkenner de map met foto's. Zorg ervoor dat de foto's in die map als grote of extra grote pictogrammen worden weergegeven, zodat je ze kunt herkennen. Klik dan in de Verkenner met de rechter muisknop op de uitverkoren foto en kies dan 'Als bureaubladachtergrond gebruiken':

57d2bdb33fe28-Achtergrond_kiezen.png

Werkt dat nog wel?

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-9-2016 om 07:34, Pastatrick zei:

Niets werkt, heeft ook niets met malware te maken, hebben we uitvoerig getest, na hijack this, zoek.exe, Emisoft Emergency kit, adwcleaner en farbar recovery scan tool een beetje ten einde raad...

Dit werd uitgevoerd in deze topic.

Maar daar heb je niet meer gereageerd op op een vraag die woensdag werd gesteld.

Laten we eerst dat topic afwerken voor we hier verder gaan.

Voorlopig gaat hier een slotje op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.