Ga naar inhoud

infectie met popunder.net

Aanbevolen berichten

Er zit nog steeds geen beweging in zoek.exe. Ik heb geen extensions in Firefox, wel staat er: Firefox hotfix: avoid updates what would cause a startup crash for some users.

Popunder is niet meer te zien...

aangepast door jave
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ga naar de site van ESET Online Scanner.

Kies voor "I want a free one-time scan with ESET Online Scanner”.

Klik op "Scan Now". In een apart scherm krijg je de vraag om EsetOnlineScanner te downloaden.

Klik op de link van esetonlinescanner_enu.exe en dan start de download automatisch op.

Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetonlinescanner_enu.exe.

Zet een vinkje bij “Download Latest Version of ESET Online Scanner" en klik op "Accept".

In het bovenste deel van het keuzescherm klik je op "Enable detection of potentially unwanted applications"  en open in het onderste deel de "Advanced settings".

Zet een vinkje bij de volgende opties:

• Enable detection of potentially unsafe applications
  • Enable detection of suspicious applications
  • Scan archives
  • Enable Anti-Stealth technology
  • Clean threats automatically

Klik op “Start”. De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.

Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is. Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage. Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\Eset\EsetOnlineScanner\log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ESET online scanner uitgvoerd. Er werden 5 bedreigingen gevonden. Naderhand vond ik geen logje, ook niet in  C:\Program Files\Eset\EsetOnlineScanner\log.txt

Ik heb de scan opnieuw uitgevoerd, nu zijn er geen bedreigingen. Ik heb het venster nog niet afgesloten, er zijn immers twee zaken die ik kan aanvinken: i) delete application data on close en ii) remove files from quarantaine. Moet ik hier iets mee doen? Is er nog een andere plaats waar ik het logje kan vinden?

aangepast door jave
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download farbar.pngFarbar Service Scanner naar het bureaublad.

• Dubbelklik op FSS.exe om de tool te starten.
  • Vink vervolgende de onderstaande items aan.
    • Internet Services
    • Windows Firewall
    • System Restore
    • Security Center / Action Center
    • Windows Update
    • Windows Defender
    • Other Services
  • Klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.