Ga naar inhoud

PC start niet up na plaatsen nieuwe gpu


wilki661

Aanbevolen berichten

Ik heb een gtx 960 gekocht en deze in mijn pc gestopt

 

Daarbij kreeg ik een 8 - 6 pin kabel

 

Ik verbond de 6 pin met een 4 pin kabel die uit mijn voeding loopte ( Corsair cx460M)

 

Ik probeerde mijn pc op te starten en die startte niet meer op , normaalgezien hoort de pc toch iets te doen?

 

Komt dit omdat ik de 6 pin in de 4 pin heb gestoken of kan het zijn dat de kaart simpelweg niet werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dag eerder melde je  het volgende:

Spijtig genoeg ben ik kort na mijn antwoord aldaar er een paar dagen tussenuit geweest.

Je hebt het over een Corsair CX 460M voeding. Daar is me niets over bekend. Wel over de Corsair CX450M. Deze laatste is een modulaire voeding waar alle toepasselijke kabels bij geleverd worden. Dus ook de voor u noodzakelijke grafische 8 pins (of 6+2 pin) PCie aansluiting. Kijk dat eens even na.

 

Op 10-9-2016 om 15:39, wilki661 zei:

UPDATE: De pc start wel als ik de gpu niet met de voeding verbind

 De oorzaak zit hier bij een foute voeding van je GPU. Eenmaal afgekoppeld start je pc wel weer op maar dan zonder ondersteuning van je GTX 960

 

Lees zeker ook hier eens.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een gtx 660 , ik heb geruild met m'n broer die me er nog wat spullen bovenop gaf. Ik heb namelijk een molex 6 pin kabel besteld op allekabels.be

Die kabel komt morgen aan, als deze niet werkt zou ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe voeding moeten halen

Ik update dit nadat ik het geprobeerd heb met de molex kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.