Ga naar inhoud

Foutmelding 0x80004005 na migration accoun to domain server

habhab

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb Windows 10 Pro, op een i7-4790 CPU. Ik gebruik Microsoft Office 365 home edition, waarin ook Outlook zit.

I heb een PC met 3 accounts. Ik heb deze gemigreerd naar een domain (Seagate NAS-server met Windows Server Essentials 2012 R2). Ik heb ook gebruik gemaakt van de tool "User Profile Wizard" van ForensiT, die ervoor zorgde dat ik de lokale accounts op de PC kon overzetten op de nieuwe domain-accounts.

Nu heb ik problemen met Outlook. Ik slaag er niet in e-mails te verzenden en te ontvangen. Ik krijg error melding 0x80004005.

Ik heb al geprobeerd om de account opniew aan te maken, maar krijg zelfde error melding.

Jullie enig idee?

HabHab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

Ik heb uiteindelijk de account op de correcte manier heraangemaakt (ik gebruikte foutieve paswoord bij eerdere pogingen - stupid me). Dit heeft het probleem uiteindelijk doen verdwijnen. Echte oorzaak is me niet gekend, maar het koppelen met een DC + overzetten van oude accounts naar de DC accounts (via "User Profile Wizzard") was nogal ingrijpend denk ik.

Toch bedankt voor de reactie.

Ik sluit dus dit topic af.

HabHab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.