Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enkele dagen blijven op mijn Asus moederbord (Z97-Deluxe) nadat ik de pc afsluit de lampjes RESET (groen) en POWER (rood) branden alsmede ook een groen lampje op mijn videokaart. Zelfs als ik de stoomkabel losmaak blijven deze lampjes branden ....

Geplaatst:

dat ze blijven branden kan nooit erg lang duren, want eens raakt de pit op.

controleer je moederbord eens op lekkages van condensatortjes etc.

als er een bol staat of lekt kan zoiets optreden.

maar ook in de voeding kan zoiets het geval zijn. andere voeding proberen?  

Geplaatst:

Heb het euvel gevonden: een Trust USB hub met voeding! Als ik deze los maak is het probleem opgelost.

Blijft toch nog de vraag dat dit sinds enkele dagen gebeurt, terwijl de USB-hub sinds langere tijd aangesloten is ....

Geplaatst:

lijkt dus inderdaad en elektrisch probleem.

usbpoorten zin handig, maar ook kwetsbaar als je onzorgvuldig in/uit plugt.

wellicht is er een contactstrip in een van de poorten scheef gegaan..... 

Geplaatst:

Probleem opgelost. Had de USB-hub op een ander stopkontakt aangesloten waardoor de hub konstant "op stroom" bleef staan.

Heb de hub op een stopkontakt aangesloten waarop ook de voeding van mijn pc staat. Als ik mijn pc uitzet, schakel ik de kontaktdoos uit waarop mijn pc en de usb-hub zijn aangesloten waardoor het probleem is opgelost.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.