Ga naar inhoud

Help Inlog probleem


francod

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik heb een probleem als ik wil inloggen naar mijn ftp host dit lukt ook niet met Fz.

Het gekke is dat het wel met mijn telefoon lukt.

Heb al eindeloos contact gehad met ziggo hier over, het zou aan mijn pc liggen.

Heb al van alles geprobeerd firewall ui,t prog toestaan, virus scan uit, explorer  inst resetten, andere brouser geprobeerd.

Ik snap er niets van dat het op mijn telefoon wel kan, er moet iets zijn wat hij blokkeert.

Het vreemde is dat ik de website van ftp://homedrive.ziggo.nl geen inlog venster krijg.

Dit is wat ik te zien krijg.
Deze pagina kan niet worden weergegeven
  • Controleer of het webadres ftp://homedrive.ziggo.nl juist is.
  • Zoek de pagina met een zoekmachine.
  • Vernieuw de pagina na een paar minuten

Wie kan of wil mij hier mee helpen zodat ik weer toegang krijg, heb daar in mijn privé map veel foto\s van de kinderen staan.

De foto\s had ik daar neergezet zodat ik ze niet kwijt raak, heb ze niet meer.

Mvrg  Jeannette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vraag verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

 

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /flushdns en druk enter.

Lukt het nu om de pagina te openen?

 

Het kan ook het gevolg zijn van een besmetting.

We gaan dat ook nakijken.

 

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Ik heb je vraag verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

 

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /flushdns en druk enter.

Lukt het nu om de pagina te openen?

 

Het kan ook het gevolg zijn van een besmetting.

We gaan dat ook nakijken.

 

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

 

 

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

Download Zoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie).

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
emptyclsid;
WSAMVCUchrome;a
ReimageRealTimeProtector;s
C:\Program Files\Reimage;fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
""=-;r64
installedprogs;
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

 

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hejj kweezie

 

Ga dit zeker doen weet alleen nog niet wat er mis is, en wat het probleem was.

Het vreemde hieraan is dat mijn zus vandaag een nieuwe pc heeft gekocht, daar lukt het ook niet mee.

Hoe kan dit, misschien toch een ziggo probleem.

 

Alvast bedankt,  Jeannette

aangepast door francod
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 't mij vraagt, heb je een verkeerd adres - letter te veel of te weinig? - want ik raak ook niet op die pagina.

 

En als je naar http://downforeveryoneorjustme.com/#  gaat en er dat adres invult, krijg je ook een melding dat het niet klopt.

 

 

Hebbes: laat die ftp er eens af vooraan en ga gewoon naar homedrive.ziggo.nl

 

(het feit dat je zus op een nieuwe computer het ook niet bereikte, zette me aan het denken... :) )

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dit uitgevoerd?

Kan je dan het logje plaatsen?

Op 14-9-2016 om 06:53, kweezie wabbit zei:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

Download Zoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie).

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
emptyclsid;
WSAMVCUchrome;a
ReimageRealTimeProtector;s
C:\Program Files\Reimage;fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
""=-;r64
installedprogs;
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

 

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.