Ga naar inhoud

Help Inlog probleem


francod

Aanbevolen berichten

toch even bij ziggo gekeken, en wellicht is dit aan de hand:

'

Tot 13 april 2015 kreeg je bij ons tot 500 MB opslagruimte op het internet. Zo kon je een eigen website maken of bestanden opslaan. Dit noemden we Webspace. We bieden het nu niet meer aan bij nieuwe abonnementen. Had je al Webspace voor 13 april 2015? Dan kun je het gewoon blijven gebruiken.

Webspace beheren

Webspace werkt alleen nog als je het al vóór 13 april 2015 had. Zo beheer je je bestanden:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, francod zei:

Mag er toch van uitgaan dat de link op de ziggosite goed zou moetten zijn.

Daar mag je van uitgaan, maar probeer toch maar even de link die ik je gaf -  die link op die pagina van ziggo werkt namelijk bij mij ook niet.

 

Probeer je even?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Passer zei:

die link op die pagina van ziggo werkt namelijk bij mij ook niet.

Maar op de telefoon (smartphone) van Jeanette werkt die wel.

Dat is het rare aan de situatie.

Op de pc (zelfs een nieuwe) werkt het niet.

Ik krijg ook geen connectie want als ik naar de ftp site ga, krijg ik de melding dat de server er te lang over doet om te reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kweezie, passer

 

Eindelijk gelukt  de fout zat bij ziggo, door al dat gedoe hebben ze het een en ander veranderd.

Ik heb nog een home adres, naar verschillende combinaties om in te loggen op webspace en niet via de website.

Alleen met m'n web builder of met Fz.

Dankje voor jullie hulp, met deze manier ben ik tevreden.

 

Mvgr  Jeannette

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.