Ga naar inhoud

brand problemen met movie maker

Gast filip

Aanbevolen berichten

Hallo lezers,

Er zitten al een aantal avondjes in het maken van een dvd vanaf mijn sony film camera. Alles gaat geweldig via de Windows Movie Maker van de Home Premium.

Importeren, muziek, overgangen, en ben netjes binnen de tijd en GB gebleven.

Maar als ik wil branden lukt het niet en stopt hij continu tussen de 20-30 % . Ben nu zover dat ik de film moet inkorten tot 28 minuten, 1.46 GB terwijl er 4.7 GB op de dvd kan.

Alles staat netjes ingevoerd PAL, 4:3. Ik weet niet hoe ik de dvd goed gebrand krijgt.

Binnen kort gaan wij een verre reis maken en wil dit voor die tijd onder de knie krijgen, maar of mij dit gaat lukken?

Misschien heeft iemand rad voor mij?

Alvast bedankt voor de aandacht!

Filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI PROBEER EENS MET DE VERSIE VAN NERO DAAR HEB IK AL FILMS GEMAAKT OVER BALI EN DAT IS MIJ TOCH AARDIG GELUKT (NERO EXPRESS ESSENTIALS) laat me eens iets weten als het je lukt en ik moet u zeggen ik ben een beginneling hoor maar ze hebben mij al en paar keer geholpen hier en als ik dat eens weet wil ik het ook wel doorgeven he ! succes in ieder geval en een goede vakantie ok

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI PROBEER EENS MET DE VERSIE VAN NERO DAAR HEB IK AL FILMS GEMAAKT OVER BALI EN DAT IS MIJ TOCH AARDIG GELUKT (NERO EXPRESS ESSENTIALS) laat me eens iets weten als het je lukt en ik moet u zeggen ik ben een beginneling hoor maar ze hebben mij al en paar keer geholpen hier en als ik dat eens weet wil ik het ook wel doorgeven he ! succes in ieder geval en een goede vakantie ok

Hallo Jackyle,

Bedankt voor je reactie, iemand anders vertelde mij ook al over Nero, maar baal er wel van, want heb deze vista versie genomen omdat ze over de film bewerking zo enthousiast waren.

Ik ben zelf ook een beginneling, en probeer van alles, weet ook niet of het misschien door de opnameversie van mijn camera komt, deze heb ik nu op SD (ipv HD) ingesteld, aangezien ik de HD films niet kon afspelen in mijn dvd-speler. Maar er moet toch een mogelijkheid zijn om een SD dvd te branden van een uur.

In ieder geval bedankt voor je reactie!!!

Misschien komen er nog een aantal tips binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb in het begin gesukkeld met magix of zoiets en dan nog een program en uiteindelijk ben ik dus naar nero gegaan blijven zoeken en proberen he heb het ook gedaan tot verveelends toe maar dan toch maar voor die andere optie gegaan en heel goei resultaat dus ......... succes nog hou me op de hoogte he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.