Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat zegt al heel veel.

Ik kom dadelijk met een advies. Heb eerst nog een ander klein klusje af te werken.

Geplaatst:

Om die niet toegewezen partities trachten te recupereren raad ik je MiniTool Partition Wizard Home Edition aan.  

Download, installeer en open het programma.

Selecteer eerst de niet toegewezen partitie van 167,76 GB en probeer in deze volgorde het volgende : Rebuild MBR, en als dat geen resultaat oplevert Partition recovery.

Bericht ons over het resultaat alvorens we verder gaan.

Geplaatst:
13 uren geleden, droske zei:

Om die niet toegewezen partities trachten te recupereren raad ik je MiniTool Partition Wizard Home Edition aan.  

Download, installeer en open het programma.

Selecteer eerst de niet toegewezen partitie van 167,76 GB en probeer in deze volgorde het volgende : Rebuild MBR, en als dat geen resultaat oplevert Partition recovery.

Bericht ons over het resultaat alvorens we verder gaan.

Oke ik heb dit deze avond geprobeerd. Ik moet wel de volledige disc selecteren om bovenstaande opties te krijgen.

Rebuild MBR was succesfull maar ik zie niet veel verandering. Daarna heb ik Partition recovery wizard laten lopen met volgend resultaat:

partitionwizard.JPGpartitionwizard2.JPG

Geplaatst:

Dat is een resultaat waar je maar ten dele gelukkig mee zult zijn. De systeempartitie van 167,76 GB blijkt niet meer hersteld te kunnen worden.

De data partitie van 297,56 GB daarentegen wel. Ik hoop voor u dat daar al je data op staat. Vink met uitzondering van de DATA partitie alles UIT.

Klik dan op Finish en vervolgens op Apply. Laat MiniTool Partition Wizard dan zijn werk doen.

Als alles naar wens verloop gaat je data partitie terug hersteld zijn.

Je systeempartitie moet helaas als verloren beschouwd worden.

Hopelijk beschik je over een Systeem backup en kun je die terug zetten op die partitie van 167,76 GB. Zo niet rest je een clean installatie van Windows 10.

Geplaatst:
1 uur terug, droske zei:

Dat is een resultaat waar je maar ten dele gelukkig mee zult zijn. De systeempartitie van 167,76 GB blijkt niet meer hersteld te kunnen worden.

De data partitie van 297,56 GB daarentegen wel. Ik hoop voor u dat daar al je data op staat. Vink met uitzondering van de DATA partitie alles UIT.

Klik dan op Finish en vervolgens op Apply. Laat MiniTool Partition Wizard dan zijn werk doen.

Als alles naar wens verloop gaat je data partitie terug hersteld zijn.

Je systeempartitie moet helaas als verloren beschouwd worden.

Hopelijk beschik je over een Systeem backup en kun je die terug zetten op die partitie van 167,76 GB. Zo niet rest je een clean installatie van Windows 10.

Da's jammer maar in ieder geval heb ik nog een deel van de data. Voor ik verder ga wil ik voor de zekerheid nog eens checken of er geen enkele mogelijkheid is om nog iets van data van de c-partitie te recoveren? Het zou me in ieder geval een hoop werk besparen. Ik laat voor de zekerheid nog eens een volledige scan lopen in de recovery wizard, die van gisteren was een snelle scan.

Alvast bedankt voor de hulp!

Geplaatst:
5 minuten geleden, wingwalker zei:

Ik laat voor de zekerheid nog eens een volledige scan lopen in de recovery wizard, die van gisteren was een snelle scan.

Uiteraard. Zeker doen!

Ik wist niet dat het om een snelle scan ging.

Geplaatst:

Dit is het resultaat van de volledige scan. Ik vermoed dat het resultaat min of meer hetzelfde is? Enige mogelijkheid om te scannen naar wat data vanop de C-partitie?

Bedankt voor alle hulp!

knipsel3.JPG

Geplaatst:
1 uur terug, wingwalker zei:

Enige mogelijkheid om te scannen naar wat data vanop de C-partitie?

Jazeker. Probeer het eerst eens met Recuva.

Recuva is ook Nederlandstalig en mede daardoor gemakkelijk in gebruik.

Hou ons op de hoogte van het resultaat.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.