Ga naar inhoud

computer traag + problemen

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, bert2010 zei:

Google verwijderd, en de verborgen mappen zichtbaar gemaakt. Maar in de folder google is geen map chrome. Dan in documents en settings gezocht naar "first" en geen enkel resultaat. Ik vermoedt dat er geen first run op mijn pc staat. Zie screendump.

Dan is het mee verwijderd bij de de-installatie van chrome en hoef je verder niet te zoeken.

Tijdens mijn zoekaktie komt er een pop up van avast dat er nog 9 items van google op mijn pc staan. Zie ook bijgevoegd screendump. De programma's kan ik niet via avast verwijderen omdat dit enkel kan met de betalende versie en die heb ik niet.

Als je weet hoe het moet, mag je de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\chrome manueel verwijderen uit het register.

Firefox wil ik wel doen, maar heb hier in het verleden extra ongewenste zaken mee met de browser geinstalleerd. Als je een tip hebt van waar het best downloaden wil ik dit wel proberen. Ik ben nochthans een chrome liefhebber omdat deze leuk werkt, simpel zonder franjes en extra installatie van werkbalken of andere zoekmachines.

Je kan de nieuwste versie van firefox hier downloaden.

De installatie van extra zoekmachines, werkbalken en extenties bepaal je toch zelf.

Meestal worden die mee geinstalleerd met een andere tool of programma dat je installeerd maar het is altijd mogelijk om dit uit te schakelen.

Zaak is dus om altijd goed uit te kijken en alles te lezen bij de installatie van een programma.

Je kan je daarbij laten helpen door Unchecky.

Ik zie op de bijgevoegde screenshots ook nog AVG staan terwijl Avast je virusscanner is.

Download AVG Remover en voer deze uit.

Maak daarna een nieuw screenshot van de map C:\Documents and Settings\andre\Local Settings\Application Data

Link naar reactie
Delen op andere sites

- google chrome sleutel manueel verwijderd uit het register

- avg remover gelopen, ok

- unchecky geinstalleerd

- firefox gedownload en geinstalleerd. Deze werkt inderdaad zeer snel

bedankt voor je professionele hulp en snelle respons. Nu nog mijn sound herstellen en de pc kan er weer tegen

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2016 om 13:10, bert2010 zei:

De AC97 audio device loopt niet, maar daar kan ik best een nieuwe topic voor starten, klopt toch?

13 uren geleden, bert2010 zei:

Nu nog mijn sound herstellen en de pc kan er weer tegen

Je hoeft hiervoor geen nieuw topic op te starten.

Je kan alvast de driver hier downloaden.

Het bestand AC97.zip opslaan en uitpakken.

Dan setup.exe uitvoeren.

Laat maar weten of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.