Ga naar inhoud

lan card

dindo

Aanbevolen berichten

beste,

Met een ASUS wireless lan card wil ik op internet. Het programma is netje geinstalleerd, maar bij het inbrengen van de Lan Card blokkeert de laptop totaal. Geen beweging meer in te krijgen. Dus kan ik de laptop enkel via de aan-uit knop uitzetten.

wie kan me helpen.?

dindo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke wijze heb je de software van de lan card geïnstalleerd?

1)Eerst de lan card aangebracht en daarna software geïnstalleerd of 2) eerst de software geïnstalleerd en dan pas lan card aangebracht.

Normaal moet je het doen zoals bij 2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Ik hoop dat je zo een whireless lan card bedoelt , is nu wel geen asus maar toch ongeveer hetzelfde type

prd_lg_3crwe62092b.jpg

En ik hoop ook dat je gebruik maakt van een draadloze router

Wat ik eigenlijk het beste vind

Lan card en router beiden van het zelfde merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Swake,

inderdaad het is zo'n card, maar de router is een belgacom B-box. daar kan ik niks aan veranderen. Die card gebruik ik met succes op een andere laptop. zou het misschien kunnen dat die blokkeert wanneer ik die probeer te gebruiken in een 2e laptop.

vreemd dan toch, dat ze onmiddelijk alles blokkeert vanaf het moment dat ze vastgeklikt wordt.

thkx

dindo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.