Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste

Ik heb hier een probleem met een laptop.

Oorspronkelijk aangekocht met Windows 7, nu deze week laten upgraden naar Windows 10.

Wat heb ik nu, als ik opstart krijg ik na de opstartprocedure een zwart scherm te zien en zo blijft het, niettegenstaande ik het opstartmuziekje heb gehoord.

Een idee van mij was een om de laptop aan te sluiten op de Tv (HDMI-poort) en inderdaad daar was terug het beeld enkel op het tvscherm.
Op mijn laptop blijft er dus een zwart scherm staan. Op de tv kan ik me aanmelden bij Windows en beginnen werken. Alles werkt op dit 2de scherm prima.

Natuurlijk zou ik graag vanop het scherm op mijn laptop willen werken ipv via de tv (2de scherm)

Wie wil mij verder helpen aub?

Groetjes

Gert

Geplaatst: (aangepast)
Op 19-9-2016 om 20:00, gertrober zei:

Wat heb ik nu, als ik opstart krijg ik na de opstartprocedure een zwart scherm te zien en zo blijft het, niettegenstaande ik het opstartmuziekje heb gehoord.

Was dit al meteen na de upgrade naar Windows 10 het geval?

En zie je helemaal niets, ook niet vaag? En verandert er niets als je het scherm langzaam op en neer plooit?

aangepast door droske
Geplaatst:

Beste

Eerst was het niet, maar na paar dagen (en updates te installeren) wel .....

Ik zie niets enkel zwart scherm, tenzij ik HDMI aansluit, dan zie ik alles op het tv-scherm of een tweede beeldscherm

Geplaatst:

Als u zich in dit verhaal herkent dan is de backlight inverter kapot. Zo niet dan is het scherm zelf kapot of is er iets mis met de bekabeling.

De beeldkabel wordt vanaf het moederbord via een scharnier van het scherm naar het scherm geleid en het is net bij die doorgang aan het scharnier dat de kabel kan beschadigd raken.

Als u technisch voldoende onderlegd bent, kijk dat laatste eens na. Let op hé, de onderdelen van de behuizing van een laptop zijn kwetsbaar.

Kun je me het merk en model nr eens geven dan zoek ik iets voor u op.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.