Ga naar inhoud

Verdwenen bestanden/tijdelijk profiel in Windows 10

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In oktober 2015 beschreef Makaveli29 het volgende probleem:

hallo,

ik heb een vraagje

onlangs heb ik me laptop opgestart en tot mijn verbazing waren er een paar bestanden verdwenen op mijn bureaublad.

ik zag dat er een tijdelijk profiel was aangemaakt.

ik heb van alles geprobeert om de verdwenen bestanden terug te vinden.maar het is me tot heden nog steeds niet gelukt.

heeft iemand misschien wat tips voor mij?

Ik heb ditzelfde probleem met Windows 10 nu twee keer gehad. Alles leek weg te zijn en als ik bestanden weer van een externe harde schijf op mijn laptop had gezet, waren ze bij de volgende keer opstarten weer weg. De oplossing blijkt heel simpel te zijn:

Zet je PC/laptop aan en houdt meteen SHIFT ingedrukt totdat het aanmeldingsscherm verschijnt. Meld je aan en als het goed is verschijnen daarna weer je bestanden, je programma's en je vertrouwde bureaublad (als je dat had aangepast). 

Geplaatst:

Bedankt voor de tip. :top:

We gaan het bij de eerst volgende gelegenheid eens testen. Er is immers niets mee te verliezen.

• kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.