Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
48 minuten geleden, Coen zei:

Ja, ik krijg alleen de vraag waarom ik terug wil naar het vorige herstelpunt.

Je bedoelt toch Naar eerdere versie i.p.v. het vorige herstelpunt. Want dat maakt een groot verschil uit.

 

Het knipprogramma is terug beschikbaar meen ik begrepen te hebben, maak dan eens een screenshot van het volgende venster en plaats het in je volgende antwoord.

Schijfstations.010.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Dag Coen,

 

 

Je kunt nu dus teruggaan naar een vorige versie van Windows 10. Misschien lost dat je probleem met die foutmelding op, maar diezelfde update (lees: nieuwere versie van Windows 10) zal je dan binnenkort opnieuw worden aangeboden. Wanneer je dan hetzelfde probleem weer terug krijgt, kun je overwegen om Asus Power Manager te verwijderen.

 

Ik heb namelijk met Google gezocht op deze foutmelding: Error "g-pAsWMI-NotOpen"  en kwam hier terecht: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-performance/what-is-this-showing-during-startup-gpaswminotopen/a541f361-c07c-475b-89f3-873e3789f9ae?auth=1

 

Ik vermoed dat jij ook een Asus computer hebt. Voor een drietal mensen was de oplossing: Asus Power Manager verwijderen. Daarna kwam die foutmelding niet meer terug.

 

Lees hier meer over Asus Power Manager: http://www.shouldiremoveit.com/ASUS-Manager-Power-Manager-98969-program.aspx

Daar staat ook hoe je Asus Power Manager kunt verwijderen van je pc. Wanneer jouw computer al draait op de nieuwste versie van Windows 10, dan klik je met de rechter muisknop op Start en dan staat helemaal bovenaan Programma's en onderdelen. Zoek in de lijst met programma's ASUS Manager - Power Manager; klik erop en kies dan Verwijderen.

 

Misschien vraag jij je af of het verwijderen van dat programma een nadelige invloed zou kunnen hebben? Ik heb zelf ook een Asus computer. Die stond vol met allerlei eigen programma's van Asus. Ik heb die allemaal verwijderd en heb daar geen nadelige gevolgen van ondervonden.

aangepast door porrelaar
Geplaatst:

Hartelijk dank voor de reactie.

Ik heb ook contact gezocht met Asus.

Ik denk dat ik met al deze informatie aan de slag kan.

 

Met vriendelijke groet

Coen

Geplaatst:

Nog een reactie:

 

Ik heb de Power Manager verwijderd en het resultaat is inderdaad dat de melding niet meer terugkomt.

 

Nogmaals hartelijke dank.

 

Coen

Geplaatst:

Ja, het probleem is opgelost en daarmee kan het topic worden afgesloten.

Ik wilde het topic afsluiten, maar ik wist niet hoe.

 

Nogmaals hartelijk dank voor de assistentie.

Coen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.