Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het net getest, alle vier de ventilatoren draaien. Ook die van de grafische kaart. De harde schijf draait voor dataopslag draait ook denk ik (ik voel een heel lichte trilling maar misschien komt dat van de ventilatoren). De harde schijf waar de OS op staat is een ssd dus daarvan kan ik niet voelen of hij draait. 

Geplaatst:

De voeding is mogelijk toch ok.

Ik vind het toch echt wel bizar dat je bij het opstarten helemaal niet te zien krijgt op je beeldscherm. Geen POST? Niets?

Geplaatst:

Neen, echt niets. Het lijkt wel alsof er helemaal geen signaal doorgestuurd kan worden naar het scherm.
Maar voor ik hem in "opstarten in veilige modus" gezet heb had ik wel beeld. Is er misschien geen mogelijkheid om die instellingen te resetten van binnenuit?

Geplaatst:

Ik zie echter geen logisch verband tussen 'geen beeld' en 'veilige modus'. 

Ik vraag me daarom eigenlijk al een hele tijd af of er al niet meer aan de hand was dan dat driver probleem van die wifi-stick alvorens je opstarten in veilige modus hebt ingesteld

Geplaatst:

Het enige probleem dat ik heb waargenomen is dat de eerste WiFi stick dat ik gekocht had helemaal niet gedetecteerd werd door het systeem. Dan hen ik een ander merk gekocht en die werkte wel maar wanneer ik mijn computer de volgende dag opstartte stond de WiFi uit en kreeg ik hem niet meer aan.

Wat me ook opviel toen ik nog beeld had is dat hij meteen naar het inlogscherm ging zonder eerst het bericht van gigabyte te tonen zonder dat ik fastboot aangezet heb. 

Geplaatst:

OK, dank u voor de info.

En heb je instellingen in de BIOS gewijzigd gehad?

Moest je over een Sata to usb adapter beschikken dan zou je die SSD ook eens aan een andere computer kunnen koppelen om een online scan te doen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.