Ga naar inhoud

danthius

Aanbevolen berichten

Als je Windows vista Ultimate versie niet geïnstalleerd hebt als besturingssysteem, zal dit jou nooit lukken, het is enkel in de ultimate versie dat deze optie beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan vermoed ik dat je hiervoor de update nog niet uitgevoerd hebt.

Je kan het alvast op deze wijze eens proberen

Ga naar Start -> Configuratiescherm en klik op Systeem en onderhoud. Klik dan in het volgende scherm op Windows Update. In het volgende scherm zal dan gemeld worden of er extra's beschikbaar zijn voor de Ultimate versie waaronder DreamScene. Misschien kan er vermeld staan dat deze niet beschikbaar is, klik dan in het linkermenu op Naar updates zoeken om de update binnen te halen.

In Windows Update klik je onder de Ultimate Extra's op de knop beschikbare updates weergeven. Vink hier DreamScene aan, in de lijst en klik op de knop installeren. Na de installatie zul je terug de computer moeten heropstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen er staat niets bij van windows dreamscene ik heb alles al geinstalleerd maar deze zegt gewoon dat windows dreamscene niet kan worden gestart omdat ik meer dan 1 videokaart gebruik

ik heb een geforce 9600GT en een geforce 8500GT

mijn CPU is een AMD phenom 9950 quadcore

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.