Ga naar inhoud

SSD en HDD

starsfighter

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Onlangs nieuwe laptop gekocht en voor het eerst eentje met SSD en HDD. Nu heb ik al mijn programma's op de SSD gezet, en mappen (met muziek, foto's etc) op de HDD. 

Nu krijg ik de melding van MSI dat mijn SSD toch vrij vol begint te geraken (27,5 gb van de 117gb beschikbaar). 

Nu mijn vraag, is het mogelijk om bepaalde games van steam op mijn hdd te zetten? 

Momenteel staan er dus nog geen map met programma's ofzo, enkel dit (zie bijlage)

Mvg

HDD.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, starsfighter zei:

Nu krijg ik de melding van MSI dat mijn SSD toch vrij vol begint te geraken (27,5 gb van de 117gb beschikbaar). 

Je moet dan toch wel zeer veel en zware programma's staan hebben. Op mijn SSD is door Windows 10 slechts 39 GB in gebruik.

Installeer Treesize 

TreeSize laat snel zien waar het grootste schijfgebruik plaatsvindt.

Kijk vooral je persoonlijke mappen eens na. Misschien kun je nog meer data naar die HDD verplaatsen.

Zelf verplaats ik, vlak na een nieuwe installatie van Windows, altijd de locatie van mijn persoonlijke mappen. Zo komt alles wat ik aan data opsla automatisch op mijn data partitie terecht.

Lees HIER eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.