Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik had een oudere versie van iTunes staan en kreeg al regelmatig de melding dat ik de nieuwe versie moest installeren. Dit lukte niet dus heb ik iTunes verwijderd en vervolgens de nieuwe versie proberen installeren, maar telkens krijg ik tijdens de installatie de melding 'er is een probleem met dit Windows installer pakket. Een programma dat is vereist voor het voltooien van de installatie, kan niet worden uitgevoerd. Neem contact op met systeemondersteuning of de leverancier van het pakket'.

Hoe kan ik dit oplossen en toch de nieuwe versie van iTunes op mijn windows computer krijgen? 

Bedankt!

Geplaatst: (aangepast)

Windows Installer CleanUp Utility heeft mij destijds in een gelijkaardig geval geholpen.

Download het hier (klik bovenaan rechts op 'DOWNLOAD LOCATIONS' (en wacht 5 seconden tot de download start), klik NIET op de grote groene knop Download Now)

Voer het bestand msicuu2.exe uit als administrator (rechtsklikken, 'uitvoeren als administrator')

Ga in verkenner naar de map C:\Program Files (x86)\Windows Installer Cleanup

Dubbelkklik op msciuu.exe

Je krijgt een lijst met alle programma's die geïnstalleerd zijn met Windows Installer : selecteer iTunes in die lijst en klik 'Remove'

Probeer iTunes opnieuw te installeren

(Windows Installer CleanUp Utility verwijdert geen programma's, wel foute verwijzingen in het register en installatiefiles)

aangepast door nokiaprox
Geplaatst:

Heb je ook dit geprobeerd:

Controleer even of er oude (installatie)bestanden zijn geïnstalleerd. Verwijder dus eerst de oude versie inclusief de mappen in Program Files (x86) en Program Files als deze blijven staan na de-installatie van het programma. Installeer dan de actuele versie van iTunes.

(uit de eerste Microsoft-link hierboven)

Dus alle mappen iTunes volledig verwijderen uit Program Files.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.