Ga naar inhoud

Diverse vragen over nieuwe Asus tablet

Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik in het bezit van een nieuwe Asus tablet (Asus ZenPad 8.0 Z380M).
Voor de veiligheid heb ik alvast Avira Antivirus Security geïnstalleerd.

Ik heb een paar vragen over deze tablet:
01) Welke voorgeïnstalleerde software kan ik zonder problemen verwijderen?
02) Met welke app kan ik dat best doen?  Ik dacht aan All-In-One Toolbox, goede keuze of niet?
03) Hoe verwijder ik het weerbericht op het thuisscherm (Datum en uur laten staan)?
04) Op m'n pc heb ik een Excelbestand gemaakt (extensie xls) en dat op m'n SD-kaart gezet via Bestandsbeheer en PC-bestandsoverdracht.  Erna heb ik Microsoft Excel geïnstalleerd.  Ik krijg het Excelbestand niet open omdat hij komt zeuren over een onlineservice over converteren.  Deze wil ik niet gebruiken.  Is hier een oplossing voor of is er een alternatief voor MS Excel?

aangepast door dreivilo47
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Na lang zoeken en proberen heb ik voor m'n 4 vragen zelf een oplossing gevonden:

01) Ik heb alle voorgeïnstalleerde software die ik niet nodig heb verwijderd/uitgeschakeld.
02) Ik heb de apps verwijderd/uitgeschakeld via Instellingen en Apps.
03) Het verwijderen van het weerbericht op het thuisscherm is me gelukt.
04) Het probleem met het Excelbestand heb ik opgelost door de extensie te wijzigen van xls naar xlsx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.