Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan zal die back-up ons ook niet verder helpen.

We kunnen nog eens met een ander programma (dat Passer gevonden heeft) proberen of er iets te redden valt: EaseUS Data Recovery Wizard

Download het van deze website : http://www.easeus.com/datarecoverywizard/free-data-recovery-software.htm en installeer het.

Het werkt ongeveer zoals Recuva. Een handleiding kan je hier vinden (wel in het Engels): http://www.easeus.com/tutorial/drw-free-user-guide.html

Ga als volgt te werk:

Verwijder best je externe schijven voor je begint (veilig verwijderen!) en start de scan op je E:- partitie (daar stonden de mappen die we nieuw aangemaakt hadden).

Na een snelle scan kan je best een Deep Scan uitvoeren.

Net als bij Recuva zal dit heel lang duren.

Geplaatst:

Geen probleem hoor Jean, je hoeft je niet te verontschuldigen.

Mogen kan je beginnen met je E: te scannen (nu had je C: gescand). En dan meteen een diepe scan (de oranje knop linksonder).

Een goede nachtrust !

Geplaatst:
11 uren geleden, nokiaprox zei:

Geen probleem hoor Jean, je hoeft je niet te verontschuldigen

inderdaad, Jean - geen probleem - doe het maar aan je eigen tempo !

(en misschien best dat programma laten lopen als je voor enkele uren weg bent - tegen dat je terug bent is het dan wellicht gedaan (en hopelijk brengt het ons iets op!)

Geplaatst:

Ik heb alleen "Documents" en "andere" aangestipt .   dit zijn voor mij de belangrijkste dingen.

Téléchargements, video's, images kan ik vanuit mijn belgische computer naar Spanje brengen later.

Het programma loopt in DIEPE SCAN.

Geplaatst:

Als die diepe scan klaar is (nog 1:30 uur)  wat moet ik dan doen?

Stuur ik U eerst een shot ervan dan alvorens te herstellen?

Ziehier alvast een shot wat er tot nu toe voor "documents" en "andere" gevonden is en dit is heel veel.

Capture.PNG

Geplaatst:

De diepe scan van schijf E is afgelopen en ziehier de shot ervan.

Ziehier wat hij nu aan het doen is met die 2.253.533 bestanden gevonden op schijf E

Als die nieuwe map op intelligente wijze opgebouwd is zal ik u een shot sturen.

Capture.PNG

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.