Ga naar inhoud

Bestanden terug te halen na een format?

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, JEANSPANJE zei:

Aan Passer wil ik toch vragen om mijn printer probleem op te lossen want dit gebruik ik vaak

'k had die vraag al wel gelezen Jean, maar van printers (zéker met wifi) ken ik bijna niets. (tja, mods kennen ook niet alles...)

Zonder wifi zou ik me er misschien wel aan durven wagen, maar eentje via wifi: daar heeft deze mus geen kaas van gegeten...

1 uur terug, nokiaprox zei:

Je mag die map RECUPERE laten staan

klopt, maar voor de overzichtelijkheid: als er geen dingen in zitten die voor jou van belang zijn zou ik ze zelf wissen (ze staan dan toch nog een hele tijd in je Prullenbak/corbier - en je kan ze dus nog een hele tijd terughalen). Dit dus als er niets in zit dat voor jou nog belang heeft.

ps: die ppt-bestanden kan je alleen via powerpoint openen (als ze nog goed zijn wel te verstaan)

(slaapwel Jean :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean,

Hoop dat je goed geslapen hebt ;).

Als je wil verder gaan met de scan van gisteren, start dan EaseUS en klik op het klokicoontje rechtsboven, naast de drie puntjes (is niet al te goed zichtbaar op de afbeelding). Selecteer dan het .rsf bestand dat je opgeslagen hebt in RECOVERY 5 OCT 2016 en wacht tot de gegevens geïmporteerd zijn.

Importeren.png

En dan maar mappen doorzoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het Easeus gescande programma geexporteerd naar Recovery Easus 5 oct 2016.

Ziehier wat erop staat.

Als ik erop klik vraagt de laptop met welk programma van windows wilt u dit openen?

Kunt u mij helpen hierbij voor ik alles afsluit.

Ik heb ook al enkel dingen geprobeerd  en als rechts iets verschijnt in het middelste veld en ik kruis het aan en kan het als voorbeeld bekijken krijg ik altijd een gecodeerde tekst of failed to open.

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om die recovery 5oct 2016 te openen moet ik Easeus recovery wizard openen en erop klikken en dan ontvang ik volgend bericht DATA RECOVERY WERD UITGEVOERD EN dan klik ik OK en de wizard opent zich.

Als ik echter in het middenveld op een item klik dat mij interessant lijkt krijg ik als mogelijkheid "voorbeeld " te bekijken en ik krijg steeds een gecodeerde tekst die onbruikbaar is of het bericht "failed to open"

We gaan morgen wat verder kijken maar ik heb de indruk dat er niets hersteld kan worden of kan die gecodeerde tekst die als voorbeeld getoond wordt naar een leesbare tekst omgezet worden,

IK HEB DUS NU DE SCAN OPGESLAGEN ZODAT IK MORGEN DIREKT KAN VERDER ANALYSEREN. 5MAAR WEINIG HOOP IETS BRUIKBAARS TE VINDEN°

nU SLUIT IK AF EN WELTE RUSTEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Kunt u mij helpen hierbij voor ik alles afsluit.

Het antwoord staat hier juist boven: EaseUS opstarten, rechtsboven op het klokje klikken en dat .rsf bestand selecteren.

22 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

kan het als voorbeeld bekijken krijg ik altijd een gecodeerde tekst of failed to open

Dit 'voorbeeld' lukt niet met alle bestanden. Waarschijnlijk wel met foto, word-documenten, pdf..., maar bv. niet met programma-bestanden.

Als je weet/vermoedt dat het een document is dat je nog nodig hebt, vink het dan gewoon aan. Je kan dan later in de map RECOVERY 5 OCT 2016 kijken wat er nog bruikbaar is.

Het is niet omdat al die bestanden gevonden werden, dat ze ook nog effectief bruikbaar zijn na herstel. Dat moeten we nog afwachten.

En voor nu : een goede nacht !

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik akn geen enkel document terug vinden.  Ik krijg alleen een gecodeerde tekt en als ik die herstel is die niet beschikbaar of beschadigd zegt de computer.

Hierbij echter een bericht waarmee we misschien iets kunnen doen?

Graag Uw mening hierover

Ik zoek ondertussen verder.

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean,

Toch geen zotte kosten gedaan :D ?

Je hoeft niet ALLE bestanden te gaan bekijken. (Met meer dan 2 miljoen gevonden bestanden ben je daar weken mee bezig).

Concentreer je eerst op mappen en bestanden waarvan je (een deel van) de naam herkent en denkt dat het een nuttig document kan zijn.

Bekijk in het bijzonder de mappen Speciale verloren bestanden en meer verloren bestanden en kijk vooral naar bestanden die eindigen op .doc , .docx , .xls , .xlsx , .txt, .pdf

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.