Ga naar inhoud

Bestanden terug te halen na een format?

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Kijk dus gewoon in de mappen Speciale verloren bestanden en meer verloren bestanden

Zoek daarin naar bestanden die eindigen op .doc  -  .docx  (= Wordbestanden)   .xls of .xlsx  (exellbestanden)  txt  (tekstbestanden) of .pdf   (pdf's)

Het kan haast niet dan dat je er moet vinden.

Hoe doe je het?

1. selecteer de map Speciale verloren bestanden  (je krijgt dan die tekst die in het groene gedeelte staat die je bevestigt dat je inderdaad in die map gaat zoeken

2. in het veld rechts vul je in .doc

(vanaf je het invult gaat de computer al zoeken)

3. dat groene balkje wordt groter naarmate het zoeken loopt

4. Daaronder krijg je dan een lijst met bestanden die gevonden worden.

5. worden bestanden gevonden > selecteer ze àllemaal en kopieer ze naar de map Recover

Doe dit dan voor de rest: docx, xls, xlsx, txt, pdf  (en ook voor jpg, zou ik je aanraden)

Plaatje.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er inderdaad de DOCx dossier gevonden maar ik kan die niet openen.  Zie shot 1

De reden ervan is waarschijnlijk dat ik de versie van Microsoft office 2010 verwijderd heb (omdat die illegaal was) en de versie 2007 die legaal is vanaf mijn de CDrom geinstalleerd werd.

Ik moet nu op windows een conversie programma vinden volgens volgend shotje maar hoe moet dit gebeuren?  Volgens Windos kan die conversie alleen gebeuren als office 2010 geinstalleerd is

Ik moet naar mijn oude Office 201 terug waarschijnlijk maar ik heb die niet meer.

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je die doc-documenten kunt vergeten, dat je ze niet kan terughalen... (ben ik zeker? nee, maar mijn gevoel zegt me dit - trouwens: ze zijn ook te klein ook om een degelijk Worddocument te zijn)

Wat de vermelding "protected by IRM policy " betreft, vond ik het volgende:  https://docs.microsoft.com/fr-fr/information-protection/rms-client/sharing-app-admin-guide

(maar ik denk dat dàt je ook niet verder helpt...) Maar mogelijk kan je ze wel afspelen, zijn ze alleen schrijfbeveiligd door een wachtwoord.

Nu ja: ik denk dat je dit voor december toch niet nodig gaat hebben, dus zou ik er niet teveel moeite aan besteden...

(Die datum: snap ik ook niet...)

Office 2010: die kan je erop zetten en gebruiken, maar na die maand moet je hem dan toch gaan kopen denk ik ( je kan hem afzonderlijk kopen zonder het hele Office-pakket te moeten aanschaffen)

je printer: 'k ga een poging wagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.