Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wilde een recovery doen naar fabrieksinstellingen toen zo halverwege mijn PC crashte, en nu krijg ik steeds de vermelding na opstarten: AN OPERATING SYSTEM WASN,T FOUND TRY DISCONNECTING ANY DRIVES THAT DON,T CONTAIN AN OPERATING SYSTEM   Pres Ctrl + Alt + Del to restart. Ik heb dit dikwijls geprobeert maar krijg steeds dezelfde vermelding. Ik heb bij het heropstarten ook enkele keren de toetsen F8 of F11 ingetikt, maar telkens hetzelfde probleem.

Alvast bedankt.

Geplaatst: (aangepast)

Jawel hoor.Ik had eerder bij de aankoop van de PC 3 herstelschijven gebrand; maar op Windows 7 Toen ik later het gratis programma Wiindows 10 installeerde, had ik geen nieuwe herstel-USB gemaakt. Dat deed ik wel via een andere PC van hetzelfde merk, ook een HP met het Windows 10 systeem. Ik gebruikte die op mijn gecrashte PC, en ik kon moeiteloos, en zonder onderbreking terug naar fabrieksinstellingen. Het duurde wel enkele uren.Graag zou ik nog willen weten of zo,n herstel-USB te gebruiken is op elke PC, ongeacht het merk, en of dit aan te raden is ?

In elk geval bedankt voor uw interesse en tot ziens.

worldtrader.

aangepast door worldtrader
Geplaatst:
38 minuten geleden, worldtrader zei:

Graag zou ik nog willen weten of zo,n herstel-USB te gebruiken is op elke PC, ongeacht het merk, en of dit aan te raden is ?

Als je ermee een usb bedoelt die aangemaakt is met Media Creation Tool dan is het antwoord: ja (op voorwaarde natuurlijk dat de 10 er al op stond, want de upgrade-aktie van een jaar is ondertussen voorbij)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.