Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows 1 - 64 bits laptop.

Mijn printer is HP Deskjet 2540 series.

Mijn printer werkte tot een paar dagen gelden normaal in Wifi.

NU werkt hij niet meer in Wifi noch in USB mode (natuurlijk heb ik alternatief de als standaard te gebruiken printer aangevinkt.

Het printen vanaf mijn toetsen bord van een testpagina werkt PERFEKT zowel in Wifi als in USB opstelling.

Probleem is dat als ik bv een mail wil afdrukken dat het bericht wel voor 100% doorgestuurd wordt naar de printer maar niet in de wachtmijst van de te printen onderwerpen verschijnt.

Ik heb volgende geprobeerd:

1.    De pare feu uitgeschakeld

2.  De software 1 maal vanaf de website en 1 maal vanaf mijn CD rom opnieuw geinstalleerd.  Na eerst de bestaande software verwijderd te hebben.

3.  Ik heb het HP doctor Print and scan programma geprobeerd.

4.  Zelf een nieuw Word document gemaakt en geprobeerd te printen.

5.  Mails printen lukt ook niet

6.  Alle items vermeld in HP Doctor Print en Scan geprobeerd.

NIETS lukt.

Kunt U mij helpen dit op te lossen waarvoor mijn oprechte dank

(ik plaats hier even je andere gegevens zodat we terug wat overzicht hebben en wis dan je antwoorden hierna) Passer

Nog even dit.

Ik heb zopas een document opgeslagen in mijn bookmarks en (via Wifi) afgedrukt en dit is wel gelukt.

OOk scannen en numeriseren werkt perfect alsook copieren.

De af te printen documenten komen niet in de wachtlijst ik krijg alleen volgend bericht als ik "0 documents en attente pour jg"  Daar komt het probleem vandaan, maar hoe oplossen is de vraag?  Ik krijg alleen volgend bericht als ik het icoontje van de printer rechtsonder klik en de pagina open om te zien welke document in de wachtrij terecht gekomen zijn en dit bericht is " 0 documents en attente pour jg" (jg is zijn account)

Ik ontving net een mail met een PDF  eraan verbonden en die PDF kon ik wel printen maar het bericht zelf niet. (in WIFI)

Hierbij een shot van de printer als ik een Word document wil afdrukken.

Op de 2de lijn links staat "status:NIET ACTIEF"

Capture.PNG

aangepast door JEAN GELELEENS
Link naar reactie
Delen op andere sites

('k heb je vraag naar hadware verplaatst, hier bereik je er meer lezers van)

een poging:

> zorg dat je de installatie-cd (of bestanden) bij de hand hebt.

Dan : EERST UNINSTALLEN :  printer afkoppelen, Revo Uninstaller hem laten verwijderen, Ccleaner de boel laten opkuisen.

Dan OPNIEUW OPSTARTEN (printer NIET aan je laptop aansluiten)

Dan je printer eerst installeren en pas als je er een bericht voor krijgt hem ook aankoppelen aan je laptop en de installatie verder zetten

Op deze manier zou ik het proberen...

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op HP setup.exe klik krijg ik direct volgend bericht terwijl er in principe niets meer op mij n laptop staat.

"Votre imprimante est préparée si elle est sous tension, que l'encre est installé et qu'il y a du papier"

Hoe kan dit nu?  Ik heb nog niets van mijn schijf op de laptop gezet en die vraagt mij om "continuer" te klikken.

IK DOE DIT  EN ALS 1STE bericht "installation  du logiciel de base du périphérise HP Deskjet 2540"

2de punt is HP Help center Ik heb nu ingesteld op nederlands en moet de laptop opnieuw opstarten hetgeen ik nu doe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.