Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik weet niet wat het is ik heb al van alles en nog wat gedaan om het probleem te verhelpen maar het lukt niet. waar het zit weet ik niet ik heb een adblok  Advanced systemcare 9 drivebooster 3 blocksite ghostery + nog een norton security ondanks al die programmas krijg ik nog steeds pop ups doe ik een blad open krijg ik een blad op mijn computer te repareren van windows of er is een virus gevonden en ga zo maar door. klik ik op google om naar mijn mail te gaan krijg ik in plaats van mijn mail een blad of om een spel te spelen of om anti virus 

Geplaatst:

Sneeuw,

welkom op PCH !

Niet voor 't een of  't ander, maar met leestekens leest alles voor ons nog zoveel makkelijker hoor. Nu moest ik je vraag drie keer herlezen... :dontknow:

En dit stukje zou je eens anders moeten formuleren denk ik:

11 uren geleden, sneeuw zei:

Doe ik een blad open krijg ik een blad op mijn computer te repareren van windows of er is een virus gevonden en ga zo maar door. klik ik op google om naar mijn mail te gaan krijg ik in plaats van mijn mail een blad of om een spel te spelen of om anti virus

Begrijp ik het goed: je krijgt af en toe een voorstel om je computer te repareren en soms een bericht dat er een virus werd gevonden? Wil je naar Google Mail gaan, dan opent zich een scherm om vb een spel te spelen of om anti-virus .... euh: ja: wàt om antivirus?

Maar al bij al denk ik dat je met een behoorlijk vervuild systeem (spy- en malware, mogelijk zelfs een virus) zit - klopt jouw idee hierover ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.