Ga naar inhoud

geen netwerkverbinding


Kareltje

Aanbevolen berichten

Op 13-10-2016 om 13:14, Kareltje zei:

Ook is de draadloze netwerkkaart niet te zien bij netwerkverbindingen.

Bedoel je misschien dat je WLAN kaart niet te zien is in 'Apparaatbeheer' ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde ook nog de laptop terug zetten naar fabrieksinstellingen. Ook dat ging niet. Gaf aan dat de partitie was beschadigd en niet kon worden terug gezet naar fabrieksinstellingen.

Heb hem toen maar ter reparatie aangeboden en daar zeiden ze dat de harde schijf kapot was. Kan dat ook gevolg hebben voor bovenstaan probleem dan? Lijkt mij sterk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelieve eerst dat snapshot van Speccy te plaatsen.

 

49 minuten geleden, Kareltje zei:

Heb hem toen maar ter reparatie aangeboden en daar zeiden ze dat de harde schijf kapot was.

Die is dus niet vervangen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat de hersteller dan ook een nieuwe installatie van Windows 10 heeft uitgevoerd.

Heb je dat probleem met je Wifi sinds je de pc terug hebt van de herstelling? Zo ja, dan heb je het recht om hem terug bij de hersteller terug aan te bieden en hem binnen garantie dat probleem te laten oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Kareltje zei:

dit was voor dat de harde schijf kapot ging.

Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed.

 

Je had dus al een probleem met je WIFI vóór dat je pc hersteld is en dat probleem heb je nu nog?

Normaal levert een hersteller toch geen pc af die niet volledig hersteld is.!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.