Ga naar inhoud

geen netwerkverbinding

Kareltje

Aanbevolen berichten

De situatie was dat mijn pc geen netwerkverbindingen meer herkende. Kon het niet weer voor elkaar krijgen zodat ik weer een netwerverbinding kreeg.

Ik heb toen maar besloten om windows opnieuw te gaan installeren. Dit lukte echter niet. Gaf telkens aan dat de partitie was beschadigd. Toen heb ik hem ter reparatie aangeboden. Daar vertelden ze me dat de harde schijf kapot was. Er is een nieuwe harde schijf in gekomen en nu loopt het weer goed.

Alleen nu was mijn vraag of het mogelijk is doordat de harde schijf kapot was, ik geen netwerkverbindingen kon vinden. Kan dat met elkaar te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Kareltje zei:

Alleen nu was mijn vraag of het mogelijk is doordat de harde schijf kapot was, ik geen netwerkverbindingen kon vinden. Kan dat met elkaar te maken hebben?

Ja, dat is mogelijk. Wanneer de harde schijf niet meer normaal kan functioneren dan kan om het even wat in de fout gaan.

Maar sta me toe dat ik nogmaals vraag of je dat probleem nog steeds hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.