Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hai

Ik heb windows 10 opnieuw geinstalleerd en sindsdien heb ik iets vaags dat me geluid soms 2 seconden weg valt (1-2x per 5 minuten). is best irritant. Ik heb alle drivers geinstalleerd van me moederbord. Dit gebeurt alleen als ik het geluid via headset afspeelt, niet als ik via hdmi het op me TV afspeelt. Dus ik neem aan dat het met me moederbord te maken heeft maar geen driver lost dit probleem op.

Iemand anders hier hetzelfde probleem gehad en weet wat hij/zij toen gedaan heeft om dit op te lossen ?

Windows 10 Pro 64bit
Moederbord: G1.Sniper B5
CPU : i5 4670k (3.40ghz quad)
Ram : 8 gig
GFX : Geforce GTX 790
Headset: Sennheiser Game Zero

Geplaatst:
23 uren geleden, Toetje zei:

Ik heb alle drivers geinstalleerd van me moederbord.

Was het wel nodig om ALLE drivers van je moederbord te installeren na die nieuwe installatie? Meestal heeft Windows 10 bijna alle geschikte drivers aan boord. De moederbord fabrikanten durven het compatibel maken van hun drivers voor Windows 10 wel eens achterwege laten en beroepen zich gewoon op Microsoft om de klus te klaren. Ze werken daarbij ook al eens samen.

Geplaatst:

Ik had die problemen al voordat ik de drivers had geinstalleerd (ik dacht juist dat ik het misschien daarmee kon verhelpen).

Maar volgens mij is het opgelost, blijkt dat ik de stekker gewoon uit de headset kan trekken (dat wist ik niet eens, terwijl ik hem al 2 jaar hebt :P) en ik denk dat hij los zat o.i.d. net goed aangeduwt en het lijkt er op dat hij het nu wel doet.

Beetje dom, maarja :(

iig wel bedankt voor het antwoorden.

• Gast sloot dit topic
Geplaatst:

Uiteindelijk geeft je dat dan toch een goed gevoel dat je het zelf hebt kunnen oplossen hé.

Fijn dat je het gemeld hebt en nog veel luisterplezier.

Ik zal het topic voor u sluiten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.