Ga naar inhoud

na opnieuw instaleren werkt pinnacle instant cd/dvd 7 niet meer

Gast Bart Van Breugel

Aanbevolen berichten

Gast Bart Van Breugel

Beste mensen,

ik heb een probleem met mijn pinnacle programma.

het volgende is het geval,

na crashen van pc is deze helemaal opnieuw geformateerd en geinstaleerd.

dus ook de service pakketen van windows.

nu is het geval dat wanneer ik een film van mijn camera via pinnacle instant cd/dvd 7.06 se op een dvd wil zetten deze steeds stopt bij 50%.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen, ik kom er via microsoft niet echt uit!

groeten

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bart Van Breugel

Hey, robke

Bedankt voor je reactie.

ik heb mijn eigen "oude"windows er weer opgezet.

Hij geeft een fout melding als hij bij 50% is met het maken van schijf indeling.

Ik kan wel drivers downloaden maar ik weet niet welke ik nodig heb.

Bij microsoft word verder niets aangegeven.

ik denk zelf dat het te maken heeft met service pack2 of 3.

oja, ik heb ook nog een ander probleem, als ik email ontvang van andere personen dan zit er heel vaak geen bijlage bij die wel gestuurd is, er staat dan aleen een streepje op het scherm???

Groeten

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bart Van Breugel

Hoi robke,

Ik denk dat ik 1 van de 2 problemen verholpen heb.

namelijk die van de email bijlage, ik had op dit prachtige forum gevonden dat je misschien power point viewer moet downloaden.

dat heb ik gedaan, nu maar wachten totdat ik weer mail krijg dan weet ik of het werkt.

Het andere probleem bestaat nog steeds, wel via een paar sites updates gevonden maar heeft niets geholpen.

het probleem is dat ik er pas achter kom als de computer al 1,5 uur aan het bewerken is!!! Balen.

Op het moment van afbreken zegt hij dat "dit porgramma werkt niet en moet worden afgesloten, excuses voor het ongemak.

Nou ik hoop dat er alsnog een oplossing te vinden om de films van onze zoon alsnog op dvd te zetten!!!

Groeten

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.