Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mja... ik kan nog maar aan 1 ding denken en dat is je Internet Explorer even repairen of herinstalleren.

Zie je dit zitten of totaal niet?

Anders ga ik nog wat verder moeten zoeken. Waarschijnlijk is het iets stoms maar ik kan er nu niet echt iets op vinden.

Geplaatst:

ik weet niet of het helpt om internet explorer opnieuw te installeren want het zit hem niet alleen daarin maar ook in windows zelf..

maar bedankt voor de moeite:)

ik weet ook niet wat het kan zijn heb het ook aan meerdere mensen gevraagd het is denk ik iets stoms ja want opeens was het er en ik had niks veranderd ofzo:S

maar bedankt!

Geplaatst:

ja weet niet heel soms als ik n programma start zijn maar een paar weet niet meer wat.. gaat dat op klein lettertype of als ik wat installeer en dat de voorwaardes klein zijn.. maar tis in veel mindere mate dan bij internet... haha heel erg raar allemaal

Geplaatst:

Ik zou toch nog & klein zaakje willen testen :

Extra > Internet opties > Tab Algemeen

Onderaan rechts moet Toegang of dergelijke staan. ik ken niet de juiste vertaling dus ik post even een screnshot :

2j3fjmd.jpg

Staan er daar vinkjes aangevinkt? Probeer daar anders even mee te spelen en zie wat het geeft...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.