Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 minuten geleden, nine zei:

ook dan zal het wel kloppen zekers...anders probeer ik vanavond nog een keertje en hou ik m'n ogen beter open

 

bedankt Abbs voor de info

Als je ziet dat de gebruikte programma's weg zijn hoef je Delfix niet meer te gebruiken.

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

het is in orde Abbs, dank je wel voor de goeie zorgen, prettig om aan iemand iets te kunnen vragen en dan zo'n goeie uitleg te krijgen...tot de volgende vraag...

Geplaatst:
5 minuten geleden, nine zei:

het is in orde Abbs, dank je wel voor de goeie zorgen, prettig om aan iemand iets te kunnen vragen en dan zo'n goeie uitleg te krijgen...tot de volgende vraag...

Bedankt en graag gedaan :top:

Geplaatst:

nu snap ik er niks meer van, ik start m'n pc op en nu heb ik weer geen google chrom meer maar (en ik laat de klinkers weg) D.Z.N S..RCH C.M

 

enig idee hoe dit nu weer kan???

Geplaatst:

heb de instellingen voor google chrome terug gezet zoals hierboven beschreven, nu heb ik die L....Y 123 weer...het spookt hier serieus, halloween is toch voorbij hé

 

enig woordje uitleg is altijd welkom...alvast bedankt

Geplaatst:

Hallo,

 

Doe de twee stappen meteen na elkaar:

 

1. Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:

  • Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
    chromereset.png
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.

 


2. Google Chrome Synchronisatie resetten:

  • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Klik op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik op Synchronisatie opnieuw instellen om te stoppen met synchroniseren en al uw gesynchroniseerde gegevens te wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
    5309c5cd05853-chrome.png
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.

Geplaatst:

ik ga dat straks doen bij het afsluiten, maar even een vraag, bij instellingen in het kadertje staat "google chrome instellen als mijn standaard browser"

daarnet onder staat "google chrome is momenteel niet je standaard browser"

is dit normaal?

Geplaatst:
16 minuten geleden, nine zei:

ik ga dat straks doen bij het afsluiten, maar even een vraag, bij instellingen in het kadertje staat "google chrome instellen als mijn standaard browser"

daarnet onder staat "google chrome is momenteel niet je standaard browser"

is dit normaal?

Dan schakel je die in.

Geplaatst:
1 uur terug, nine zei:

ok dank je wel, het lijkt allemaal terug ok te zijn...bedankt maar weeral...ik kan weer verder...

Dat is mooi bedankt en graag gedaan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.