Ga naar inhoud

Mijn laptop is zeer traag en soms blokkeert hij


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een paar maanden terug heb ik windows10 geïnstalleerd. Dit zonder veel problemen.  Maan nu begint mijn computer zeer traag te worden.  Enige oplossing: terug opstarten.

En dit lukt niet altijd.  Hij loopt volledig vast.  Ik moet "Alt Ctr Del" gebruiken om af te melden.

Wat is hier verkeerd! 

Geplaatst:

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

Geplaatst:

Hallo,

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Geplaatst:

Hallo,

 

Schakel als eerste systeemherstel in (die is bij Windows 10 uitgeschakeld)

 

1. Ga naar Start > Configuratiescherm > (Programma's en Onderdelen) en verwijder daar het onderstaande indien aanwezig.

  • Browser-Security
  • Rapport

 


2. Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok. Klik op Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3740741272-41367026-2587978378-1001_Classes\CLSID\{590C4387-5EBD-4D46-8A84-CD0BA2EF2856}\InprocServer32 -> C:\Users\Pol\AppData\Local\Google\Update\1.3.30.3\psuser.dll => Geen bestand
Task: {0FAA995F-1F39-4683-83F1-2D080269AA4A} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {11CEBE59-1036-4E61-85B7-E5BF1EFF3AEE} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {12A2873A-1B34-4ADC-B753-76A032015FD5} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {2520C57B-D211-4837-9840-9E1B3A1A4727} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {31590D32-6BAA-4EF6-9B30-3F0D8DDE119D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {39E16130-7861-481E-B3CE-EF2427D31DF6} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {46EE6BB7-69CB-44D6-81AD-76A4742A4F9C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {559C1288-7BA4-426A-AB5A-56AA20CF3AD0} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {55F5863D-FFB4-42C7-8485-78C62F5E2322} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {563DA86F-6E32-4F3C-ACAB-FFE62E25545B} - \4480 -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {59135568-0A31-4D35-ABAF-9A3EE78E9CE8} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {5C081F40-0CF1-4CDD-8E43-8283C06610BD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {61D4E9E3-80FC-4B2D-B460-7445782AB526} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {62F2828D-9119-4589-9A8B-BE4C4B0DE579} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {99342754-7BD1-4FFE-B443-22D56007CCBF} - \0 -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {A54A3287-FADA-4279-9638-B1BF229DBC7A} - \CCleanerSkipUAC -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {DF4EEC55-44B2-4286-ABE7-5627FE04BFAB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
HKU\S-1-5-21-3740741272-41367026-2587978378-1001\...\Run: [safe_urls768] => C:\Users\Pol\AppData\Roaming\Browser-Security\s768.exe [2548944 2016-06-22] ()
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
HKU\S-1-5-21-3740741272-41367026-2587978378-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
R2 RapportMgmtService; C:\Program Files\Trusteer\Rapport\bin\RapportMgmtService.exe [2387952 2016-10-06] (IBM Corp.)
U3 idsvc; geen ImagePath
S3 NAVENG; \??\C:\Program Files\Norton Security\NortonData\22.5.2.15\Definitions\SDSDefs\20160703.001\NAVENG.SYS [X]
S3 NAVEX15; \??\C:\Program Files\Norton Security\NortonData\22.5.2.15\Definitions\SDSDefs\20160703.001\NAVEX15.SYS [X]
U3 wpcsvc; geen ImagePath
C:\Program Files\Trusteer
C:\Users\Pol\AppData\Roaming\Browser-Security
EmptyTemp:
end


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Geplaatst:

Hallo,

 

Download  55e20d7d29661-adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.
 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK.


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier

Meer informatie vind je in de handleiding.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.