Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Lezer,

 

Nadat ik mijn outlook had opgestart wilde ik in mijn adressenboek kijken. Wat bleek mijn adressenboek was zo goed als leeg en kreeg de volgend melding. Zie bijlage.

Ik heb geprobeerd dit op te lossen maar krijg het niet voor elkaar.

Kan iemand mij helpen???

 

gr Ebonny

 

Doc2.docx

Geplaatst: (aangepast)

Ebonny,

Ik heb een soortgelijk probleem gevonden in het archief en 3 uur nadat jij je vraag stelde, was er iemand met bijna exact hetzelfde probleem.

hier even de linkjes: Archief-->

En de 2de persoon: 

Ik hoop dat ik je heb verdergeholpen!

Edit: Klik op de rode titels om naar de links te gaan!

mvg

 

Jonas

 

aangepast door jonasthegamer
Geplaatst:

Beste  Jonas,

 

Ik kom er niet echt uit. Het heeft volgens mij met de iCloud instelling te maken in outlook.

In de bijlage zie je dat alle gegevens bestanden een pst extentie hebben en ICloud heeft vreemde nummers.Ga ik ICloud als standaard instellen dan start outlook helemaal niet meer op .Gelukkig had ik nog een systeem herstel. Het adressen bestand stond ook onder Icloud-outlook.

Wanneer ik Office opnieuw ga installeren zou het dan zijn opgelost? Zelf denk ik van niet.

 

gr Ebonny

Doc2.docx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.