Ga naar inhoud

Schijf C Vergroten

KilianVA

Aanbevolen berichten

KillianVA,

welkom op PCH

Volgens je tweede plaatje zou je dus drie schijven in je PC (vermoed ik) steken hebben en wordt alleen de C herkend.

Als je 't mij vraagt zijn je 'schijf 1' en je 'schijf 2' gewoonweg nog niet geformat

teerd - klopt dit? (zo ja: rechts op klikken en kiezen voor formateren - normaal worden ze dan wel herkend)

2 uren geleden, KilianVA zei:

dus wil ik mijn andere schijven er op toevoegen

Ik vermoed dat met je 'erop' niet je C bedoelt, maar wel je systeem (dus de twee schijven laten herkennen) ?

Al doet dit me dan weer twijfelen:

2 uren geleden, KilianVA zei:

De 2 niet toegewezen moeten op Lokale Schijf C komen te staan

Wat bedoel je dààr in godsnaam mee? (snap ik dus niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je schijven worden wel herkend - al staat er wel bij: 'niet toegewezen' èn in je verkenner zie ik ze ook niet.

Vandaar mijn vraag: zijn ze wel geformateerd?

Twee:  wat bedoel je met " ik wil de 2TB op mijn lokale schijf 2 zetten dar mijn CTB wordt "

euh... bedoel je: de bestanden die op je 2 TB (zouden) staan naar de C overbrengen of wil je één schijf van 3 TB maken? (zal je niet lukken)

Trouwens: CTB : wat bedoel je ermee?  (wellicht niet iets van dit hier? :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

CTB: als het een schrijffout was, wat bedoelde je er dan wel mee?

Enne: we vragen ons af of je eigenlijk niet naar een Raid-opstelling wilde met je systeem (en of je er al stappen voor gezet had?)

Nog iets: waaruit besluit jij dat je twee schijven wèl geformateerd zouden zijn?

(even een beeld waaraan je vraag me aan deed denken: ik heb drie auto's - kan ik die twee niet naar de ene brengen zodat ik er veel meer passagiers kan vervoeren? - 't is een beeld natuurlijk, maar je vraag van '2 schijven op een derde plaatsen' is soortgelijk. - Tenzij jij natuurlijk helemaal iets anders bedoelde met 'op een derde plaatsen' ... ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.