Ga naar inhoud

[OPGELOST] bios w8woord vergeten

testje

Aanbevolen berichten

heb je ook alle standaard dingen zoals "geheim" "secret" "administrator" "admin" al geprobeert?

waar heb je hem gekocht? misschien weten ze het wachtwoord daar nog?

en welk type dell is het? de dells waar ik op mijn werk mee te maken heb hebben allemaal een clear cmos jumpertje recht naast de 24 pins voeding op het moederbord namelijk.

ik heb hem 2 de hans gekocht ik heb hem al een paar dagen geleden mail gestuurd maar hij reageert er niet op.

mijn pc is ; OptiPlex 755 ===> (dell)

ik heb al gekeken maar nog nieks gevonden!==> cmos clear

maar kan dat als ik een interne harde schijf in een andere pc steek en dan via die pc xp instaleer op die harde schijf en hem dan aan die dell pc aansluit

maar ga hij dan wel werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ook alle standaard dingen zoals "geheim" "secret" "administrator" "admin" al geprobeert?

waar heb je hem gekocht? misschien weten ze het wachtwoord daar nog?

en welk type dell is het? de dells waar ik op mijn werk mee te maken heb hebben allemaal een clear cmos jumpertje recht naast de 24 pins voeding op het moederbord namelijk.

ja!!! het is me gelukt het password is weg ik heb hem kunnen resseten via zo'n jumper!! merci voor u hulp:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.