Ga naar inhoud

Shijfbeheer looptvast door HDD Docking station


Piezama

Aanbevolen berichten

Ik denk net nog aan iets. Normaal gezien zijn USB 3.0 poorten backward compatibel maar als je tot heden dat dockingstation aan een USB 3.0 poort gekoppeld had, doe het dan nu eens via een USB 2.0 poort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nieuwe is GT73VR 6RE(Titan 4K)-051BE

enkel 3.0

 

met drivers prutsen heeft ook niet geholpen , bios ook niets te veranderen

heb ondertussen getest met een andere aansluiting tussen harde schijf en laptop , met korte kabeltjes --> geen probleem.

 

ik ga gewoon een nieuwe dockstation kopen.....  tips ? (want dat met die kabels is niet handig)

 

lijkt mijn het eenvoudigste ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voila , nieuwe docking gekocht en , huppekee , direct in orde , installatie nieuwe hardware in een paar seconden ok.

 

ik ga nu op de oude pc ne format c doen en alles opnieuw installeren , dan eens zien of de oude docking daar ook raar doet , 

want overal waar de oude docking werkt is de installatie al een tijd geleden gedaan , mss is er dus een probleem  om nieuwe installatie te verwezenlijken met die docking.

 

bedankt voor de tips Droske ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Piezama zei:

 

ik ga nu op de oude pc ne format c doen en alles opnieuw installeren , dan eens zien of de oude docking daar ook raar doet , 

want overal waar de oude docking werkt is de installatie al een tijd geleden gedaan , mss is er dus een probleem  om nieuwe installatie te verwezenlijken met die docking.

 

Oudste of nieuwste installatie, het mag geen verschil geven wanneer beide up-to-date en foutloos zijn. Wel kan een verschil in moederbord (drivers) van invloed zijn.

 

Prutsen aan een nieuwe pc van de klasse zoals die van u raad ik niemand aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.