Ga naar inhoud

PC scherm doet raar

starsfighter

Aanbevolen berichten

Update: Soms crashte hij, zwart scherm. Je krijgt hem dan alleen nog opgestart vanuit veilige modus.

Ik heb dan een terugkeer naar fabrieksinstallatie gedaan, en geraakt ook niet opgestart. Wss dus weer alleen vanuit veilige modus -.-

Vrees dat het over and out is voor deze pc? Aan wat kan dat liggen?

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, starsfighter zei:

Ik heb dan een terugkeer naar fabrieksinstallatie gedaan

Kun je in grote lijnen even vertellen hoe je dat gedaan hebt?

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Vandaag proberen op te starten en het ging, maar nog steeds flipte het scherm na een tijdje. We hebben dan de grafische kaart gedeactiveert en enkel die onboard GPU gebruikt (waren zotte graphics hoor :P) En toen ging het wel, het scherm flipte niet. Aangezien we hier nog een oude pc liggen hadden, hebben we daar de grafische kaart uitgehaald en in de nieuwe pc gestoken. En het gaat :) 

De grafische kaart is wel niet echt up to date.. Maar mijn ouders gebruiken de pc enkel voor internet en word etc, dus cv.

Speccy

Bedankt! 

aangepast door starsfighter
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, starsfighter zei:

De grafische kaart is wel niet echt up to date..

Dat is echt wel een hele oude. Maar als jullie tevreden zijn dan is dat voor ons ook in orde.

Over Windows update hoor ik je niets meer zeggen...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds problemen met windows update (ik kan zoeken naar updates, maar hij blijft zoeken..) Maar zolang dit geen problemen geeft is het oke voor mij hoor :) 

Toen ik de gpu vervangen had, heb ik ook eens de tijd genomen om alles stofvrij te maken, ook de 'kapotte' grafische kaart. We vroegen ons af of het mss daarmee te maken had (te veel stof ofzo), dus wij ons terug bezig gehouden met het te vervangen en nu is alles terug prima.. Bizar maar bon :P 

Dus de 'nieuwste' gpu zit er terug in. So far, so good... :)

Thx! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2016 om 20:35, droske zei:

Je huidige installatie dateert van 23 August 2011. Die Windows heeft al wat meegemaakt denk ik.

Hier zitten de problemen. En je weet hoe dat te verhelpen is hé.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.