Ga naar inhoud

verlof kalender

glda19

Aanbevolen berichten

wil een doorlopende kalender maken.
Per jaar wil ik een werkblad hebben per jaar zodat ik de vorige jaren kan  behouden.
ook moeten de belgische feestdagen er opkomen te staan in gele kleur. Elke 4 weken moet er automatisch een rode vertikale lijn staan. Maar het eerste blok begint niet bij de eerste week van het jaar. Als de lijn valt in het jaar voordien tussen week 51 en 52 is week 52 de eerste kolom van het eerste blok van het nieuwe jaar dan ligt de eerste rode lijn tussen 3 de  en 4 de week.
En als er weken doorlopen over 2 maanden dan pas een lijn na de laatste x de week voorkomt.
Ook wil ik bepaalde gegevens op de kalender kunnen zetten en deze moeten dan berekend zie bij lage.
Gans de kalender mag veranderd worden. Is niet door mij gemaakt geweest maar door iemand die op een ex nederlands excel forum. Maar er zitten veel te veel voorwaardelijke opmaaks in.
enkel het uitzicht moet er zo uit zien.
Indien je het doet via vba graag de code zichtbaar laten zou dat ik daar kan uit leren

Mag volledig herwerkt worden

Kalendernmbs.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.