Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Het is niet de bedoeling om je pc nogmaals een nacht naar updates te laten zoeken.

Doe even dit:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

aangepast door droske
Geplaatst:

Er ontbreekt iets in die log. Ik overleg met het team.

Opdat ik het niet zou vergeten... De temperatuur van de processor is aan de hoge kant. Wacht niet te lang om de koeling (intern) te laten ontstoffen.

Bekijk DIT schitterende voorbeeld van de hand van Dasle eens. Zo heb je een idee waarover het gaat.

Geplaatst:
Op 10-11-2016 om 20:01, droske zei:

Er ontbreekt iets in die log. Ik overleg met het team.

De Windows update geschiedenis ontbreek in de Speccy log omdat je eerder de SoftwareDistribution map hebt leeg gemaakt. Daardoor kan ik niet meer zien welke update(s) in eerste instantie mislukt zijn.

Op 2-11-2016 om 18:26, Lianne0408 zei:

Ik kreeg een bericht dat er updates geïnstalleerd konden worden binnen windows. Deze updates mislukte.

Gezien de huidige situatie stel ik voor om WSUS dan toch maar uit te voeren zoals Ispecial eerder heeft voorgesteld. Ik heb Ispecial via PB aangeboden het voor u toe te lichten.

Geplaatst:
Op 10-11-2016 om 07:35, lspecial zei:

Indien het niet lukt bekijk dit filmpje eens op youtube ik heb het gedaan met dit programma en het werkte perfect daarna geen problemen meer gehad met update windows7

https://www.youtube.com/watch?v=aXAOvbNJYyE

M.v.g

Luc

Bekijk dat filmpje eens aandachtig en laat eens weten af je het voldoende begrijpt om er mee aan de slag te gaan.

Geplaatst:

Hartstikke bedankt voor jullie hulp. Ik denk dat het iets boven m'n pet gaat. Ik ben van plan om m'n laptop morgrn weg te brengen naar een computerzaak om hem te laten repareren. Nog specifieke informatie die ik aan diegene kan meegeven die de werkzaamheden mogelijk kunnen voorspoedigen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.