Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorige vraag toetsenbord werd afgesloten doch nieuwe vaststelling -

Tijdens e-mail controle in mailprogram van Thunderbird schakelt soms het toetsenbord uit zodat geen toets nog actief is. Moest normaal de pc terug opstarten om een actief toetsenbord te krijgen.
Hetzelfde is waar wanneer ik in plaats van uitschakelen van de PC naar slaapstand ga en dan terug waker maakt is het toetsenbord weer actief. Is hier ergens een instelling te wijzigen ivm het energiebeheer of zo?

Iemand een duidelijk richtlijn

Bedankt op voorhand

Geplaatst:
Op 3-11-2016 om 11:26, seniorternat zei:

Vorige vraag toetsenbord werd afgesloten

Neen hoor, dat werd door ons niet afgesloten. Het enige wat ik daar heb vastgesteld dat is dat je op een vraag van mij geen antwoord meer gegeven hebt.

Hier is je vorige onderwerp over je toetsenbord probleem.

Geplaatst:

bedankt! om op jouw vraag te antwoorden mijn laptop wordt in februari 2017 - 3 jaar oud startte met OS W8.1 en werd alras omgeschakeld naar w10. Sindsdien is het probleem toetsenbord nog niet opgelost. Heb er leren mee leven.

Indien er nog een oplossing mogelijk is graag jouw info

dank

Geplaatst:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Ik ben een groot tegenstander van het gebruik van IObit Classic Start en meer nog van IObit Advanced SystemCare. Wie denkt dat deze laatste een pc in goede conditie houd die vergist zich want het tegendeel is waar.

Moest jouw pc de mijne zijn dan zou ik in eerste instantie de  pc vernieuwen zonder dat dit invloed heeft op je bestanden in Windows 10

En als dat niet het verhoopte resultaat oplevert zou ik een Clean Install doen. Zie Optie 3

Geplaatst:

Goedenavond Droske,

Kan je iets meer toelichting geven waarom de IObit app's zo negatief zijn? Zijn er aan te raden alternatieven.

Het pc vernieuwen zal ik nader bekijken wat er juist moet gebeuren om alles in goede banen te leiden.

Bedankt voor de kundige ondersteuning!
Ik hou je op de hoogte

Frans

Geplaatst:
11 uren geleden, seniorternat zei:

Kan je iets meer toelichting geven waarom de IObit app's zo negatief zijn? Zijn er aan te raden alternatieven.

De kans dat uw probleem door die iObit software veroorzaakt is valt echt niet uit te sluiten hoor maar dat kan ik uiteraard niet bewijzen.

http://www.gratissoftwaresite.nl/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=3286

Hou het in de toekomst bij CCleaner. Zorg voor één (en nooit twee) Antivirus programma en vul het aan met Malwarebytes of Emisoft Anti-malware Free en surf defensief.

Geplaatst:
14 minuten geleden, seniorternat zei:

zal de boel eens opruimen en nagaan wat de reacties zijn

Bedenk dat eventueel aangerichte schade niet hersteld wordt door die software te verwijderen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.