Ga naar inhoud

virussen of malware


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

Dit is het RSIT logje weer ik vraag of je dit wil doen:

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool van de onderstaande links


 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Is dit wel een legale Windows anders heeft het geen nut om hem schoon te gaan maken: C:\Users\Gebruiker\Downloads\KMSpico_WIndows 10 Activatorzip.iso

 

 


Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool  vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok. Klik op Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {084CD369-F31E-4DC7-A010-CB17D82A3CDC} - \Hewlett-Packard\HP Support Assistant\WarrantyChecker_DeviceScan -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {15DBF6DC-9C8D-4D18-82B2-3DE634F3283C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {17384AE7-27EA-45FA-86EB-8FA6F98E079B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {18882AAA-06CD-4D2D-9AE3-C707F5CD09A1} - \Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Updater -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {3A1A6566-C22A-4035-A74E-CBD4A62226E0} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {3AD813B8-B488-4866-8812-25689E8FE42C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {3B716147-FA83-4EA6-ACE8-974137B9C1D7} - \Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {4A7681AF-6BBA-4868-8B45-C36161218FAD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {532010AB-70CD-4B22-AF33-5B190298D94E} - \Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {60BF9772-58D6-4E55-90E7-644B9BBFDD95} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {66C04CB5-331B-45AD-B9A3-D30622506727} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {6F35135B-1444-4E9A-8061-55B4A1739233} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {79F7D7E8-61E8-4430-8280-53E6BE1AEF68} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {89F69D93-7C35-43B3-82CC-18037EE74211} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {9F098F26-F6D7-40CA-B8D8-F02A9FE81FB9} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {A8860FB6-BC5B-43DB-BE1A-6D852F6C1A12} - \Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Report -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {B6C753D5-5D5D-4A13-A6AB-AB76A994F937} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {BB28769A-5B51-445A-9E9F-7394325018AE} - \Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Updater - Resources -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {ED9E84CE-B8D7-4BA1-ACC3-CEB7FD6B74EE} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3575262360-258679368-1463809348-1001 -> Geen bestand <==== AANDACHT
AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\drivers:ucdrv-x64.sys [20324]
AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\drivers:x64 [360904]
AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\drivers:x86 [1157922]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:BF31A799 [126]
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\zdwfp => ""="Driver"
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-3575262360-258679368-1463809348-1001\...\amazon.com -> hxxps://amazon.com
127.0.0.1       down.baidu2016.com
127.0.0.1       123.sogou.com
127.0.0.1       www.czzsyzgm.com
127.0.0.1       www.czzsyzxl.com
127.0.0.1       union.baidu2019.com
127.0.0.1       down.baidu2016.com
127.0.0.1       123.sogou.com
127.0.0.1       www.czzsyzgm.com
127.0.0.1       www.czzsyzxl.com
127.0.0.1       union.baidu2019.com
FirewallRules: [{6C75FA58-D25C-4676-BB2F-C5C96676EB64}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\WinZip Driver Updater\winzipdu.exe
FirewallRules: [{CF9909F0-D078-4B6E-984B-5898B8B8F530}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\YourFileDownloader\YourFile.exe
FirewallRules: [{56D225A1-D24B-4782-B998-721C5144E422}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\YourFileDownloader\YourFile.exe
FirewallRules: [{BD925610-FC69-4CCF-9929-A747891959C2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\YourFileDownloader\Downloader.exe
FirewallRules: [{0F4C77DB-F4AD-4426-A0E5-E59C0B306D48}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\YourFileDownloader\Downloader.exe
FirewallRules: [{D28128F2-71F8-4366-933F-98A031CA10F4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\SrpnFiles.exe
FirewallRules: [{5B6A7587-B865-4AF7-8153-9051B8E684BB}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\SrpnFiles.exe
FirewallRules: [{563BA63F-D16C-4ACD-9336-899173192257}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\downloader.exe
FirewallRules: [{205599D0-F785-4100-828B-378FEE3F8114}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\downloader.exe
FirewallRules: [{ECC5FD58-055C-469C-A44F-B1FC573DB898}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\UCBrowser\Application\UCBrowser.exe
FirewallRules: [{38DAE354-1623-46FF-B001-9F940FDF09FA}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\UCBrowser\Application\UCBrowser.exe
HKLM\...\Providers\r6p5h5e3: C:\_\local64spl.dll [142848 2016-11-05] ()
HKLM\...\Providers\u5t9fasf: C:\\local64spl.dll [142848 2016-11-05] ()
ShellExecuteHooks:  - {AE725864-9E94-11E6-8AAA-64006A5CFC23} - C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Wiiseqibeph\Fsoward.dll Geen bestand [ ]
GroupPolicy: Restrictie - Chrome <======= AANDACHT
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Restrictie <======= AANDACHT
AutoConfigURL: [S-1-5-21-3575262360-258679368-1463809348-1001] => hxxp://none-stops.com/wpad.dat?835355ccf7f9876c0440f5b1c6a1acfa19484919\
ManualProxies: 0hxxp://none-stops.com/wpad.dat?835355ccf7f9876c0440f5b1c6a1acfa19484919
HKU\S-1-5-21-3575262360-258679368-1463809348-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
HKU\S-1-5-21-3575262360-258679368-1463809348-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://www.amazon.com/gp/bit/amazonserp/ref=bit_bds-p17_serp_ie_us_display?ie=UTF8&tagbase=bds-p17&tbrId=v1_abb-channel-17_053141d6_1201_1403_20160828_NL_ie_sp_
HKU\S-1-5-21-3575262360-258679368-1463809348-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,DisableRequiresActiveXPrompt = www.buienradar.nl;www.update.microsoft.com
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://nl.yhs4.search.yahoo.com/yhs/search?hspart=iry&hsimp=yhs-fullyhosted_003&type=wncy_secureddownload_15_30&param1=1&param2=f%3D4%26b%3DIE%26cc%3Dnl%26pa%3DWincy%26cd%3D2XzuyEtN2Y1L1Qzu0DyEtA0DyB0E0FyCzyyCtBtB0DyD0EtDtN0D0Tzu0StCtAtDtDtN1L2XzutAtFtCtBtFyDtFtAtN1L1Czu1ByEtN1L1G1B1V1N2Y1L1Qzu2SyC0CyDtDyDzz0A0BtGtDyCtCzztG0B0FyDyDtGtCtAzz0BtGyD0CtA0ByB0FtByB0B0DtB0B2QtN1M1F1B2Z1V1N2Y1L1Qzu2S0A0FyBzyyE0E0A0CtGyD0EtDyCtGyEyDtC0AtG0A0B0D0CtGyEtAzy0CtC0EyDtAyCyCyCyC2QtN0A0LzutBtN1B2Z1V1T1S1NzuzzzytC%26cr%3D2096737212%26a%3Dwncy_secureddownload_15_30%26os%3DWindows%2B8.1&p={searchTerms}
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://nl.yhs4.search.yahoo.com/yhs/search?hspart=iry&hsimp=yhs-fullyhosted_003&type=wncy_secureddownload_15_30&param1=1&param2=f%3D4%26b%3DIE%26cc%3Dnl%26pa%3DWincy%26cd%3D2XzuyEtN2Y1L1Qzu0DyEtA0DyB0E0FyCzyyCtBtB0DyD0EtDtN0D0Tzu0StCtAtDtDtN1L2XzutAtFtCtBtFyDtFtAtN1L1Czu1ByEtN1L1G1B1V1N2Y1L1Qzu2SyC0CyDtDyDzz0A0BtGtDyCtCzztG0B0FyDyDtGtCtAzz0BtGyD0CtA0ByB0FtByB0B0DtB0B2QtN1M1F1B2Z1V1N2Y1L1Qzu2S0A0FyBzyyE0E0A0CtGyD0EtDyCtGyEyDtC0AtG0A0B0D0CtGyEtAzy0CtC0EyDtAyCyCyCyC2QtN0A0LzutBtN1B2Z1V1T1S1NzuzzzytC%26cr%3D2096737212%26a%3Dwncy_secureddownload_15_30%26os%3DWindows%2B8.1&p={searchTerms}
SearchScopes: HKLM -> {fcd9f10e-0daa-405f-bca0-0dd3f37c59d9} URL =
SearchScopes: HKLM-x32 -> {E9410C70-B6AE-41FF-AB71-32F4B279EA5F} URL = hxxps://www.google.com/search?trackid=sp-006&q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3575262360-258679368-1463809348-1001 -> DefaultScope {B3B3A6AC-74EC-BD56-BCDB-EFA4799FB9DF} URL = hxxps://www.amazon.com/gp/bit/amazonserp/ref=bit_bds-p17_serp_ie_us_display?ie=UTF8&tagbase=bds-p17&tbrId=v1_abb-channel-17_053141d6_1201_1403_20160828_NL_ie_ds_&tag=bds-p17-serp-us-ie-20&query={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3575262360-258679368-1463809348-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://nl.yhs4.search.yahoo.com/yhs/search?hspart=iry&hsimp=yhs-fullyhosted_003&type=wncy_secureddownload_15_30&param1=1&param2=f%3D4%26b%3DIE%26cc%3Dnl%26pa%3DWincy%26cd%3D2XzuyEtN2Y1L1Qzu0DyEtA0DyB0E0FyCzyyCtBtB0DyD0EtDtN0D0Tzu0StCtAtDtDtN1L2XzutAtFtCtBtFyDtFtAtN1L1Czu1ByEtN1L1G1B1V1N2Y1L1Qzu2SyC0CyDtDyDzz0A0BtGtDyCtCzztG0B0FyDyDtGtCtAzz0BtGyD0CtA0ByB0FtByB0B0DtB0B2QtN1M1F1B2Z1V1N2Y1L1Qzu2S0A0FyBzyyE0E0A0CtGyD0EtDyCtGyEyDtC0AtG0A0B0D0CtGyEtAzy0CtC0EyDtAyCyCyCyC2QtN0A0LzutBtN1B2Z1V1T1S1NzuzzzytC%26cr%3D2096737212%26a%3Dwncy_secureddownload_15_30%26os%3DWindows%2B8.1&p={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3575262360-258679368-1463809348-1001 -> {B3B3A6AC-74EC-BD56-BCDB-EFA4799FB9DF} URL = hxxps://www.amazon.com/gp/bit/amazonserp/ref=bit_bds-p17_serp_ie_us_display?ie=UTF8&tagbase=bds-p17&tbrId=v1_abb-channel-17_053141d6_1201_1403_20160828_NL_ie_ds_&tag=bds-p17-serp-us-ie-20&query={searchTerms}
BHO-x32: Geen Naam -> {b18906df-1dfa-4d50-8a1f-7d076a8c87b7} -> Geen bestand
CHR HomePage: ChromeDefaultData -> hxxp://www.youndoo.com/?z=66ff20c64cdcf3c41ec1502g3z3m2bdoat9e2c4g5o&from=wak&uid=TOSHIBAXDT01ACA200_Y37LNHEGSXXY37LNHEGSX&type=hp
CHR StartupUrls: ChromeDefaultData -> "hxxp://www.youndoo.com/?z=66ff20c64cdcf3c41ec1502g3z3m2bdoat9e2c4g5o&from=wak&uid=TOSHIBAXDT01ACA200_Y37LNHEGSXXY37LNHEGSX&type=hp"
CHR DefaultSearchURL: ChromeDefaultData -> hxxp://www.youndoo.com/search/?q={searchTerms}&z=66ff20c64cdcf3c41ec1502g3z3m2bdoat9e2c4g5o&from=wak&uid=TOSHIBAXDT01ACA200_Y37LNHEGSXXY37LNHEGSX&type=sp
CHR DefaultSearchKeyword: ChromeDefaultData -> youndoo
CHR Profile: C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\ChromeDefaultData [2016-11-05] <==== AANDACHT
S2 Arakosatuhph; C:\Program Files (x86)\Phowert\qonakclecisycln.dll [X]
S2 UCBrowserSvc; "C:\Program Files (x86)\UCBrowser\Application\UCService.exe" [X]
R1 ucdrv; C:\WINDOWS\System32\drivers:ucdrv-x64.sys [20324 ] (UC Web Inc.) <==== AANDACHT
S1 UCGuard; system32\DRIVERS\ucguard.sys [X] <==== AANDACHT
C:\WINDOWS\SysWOW64\PARTIZAN.TXT
C:\@RestoreQuarantine
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\UnHackMe
C:\Users\Gebruiker\Documents\RegRun2
C:\Users\Public\Documents\regruninfo
C:\WINDOWS\SysWOW64\Drivers\Partizan.sys
C:\Users\Gebruiker\Desktop\UnHackMe.lnk
C:\WINDOWS\winstart.bat
C:\WINDOWS\SysWOW64\CONFIG.NT
C:\WINDOWS\SysWOW64\AUTOEXEC.NT
C:\ProgramData\RegRun
C:\WINDOWS\SysWOW64\Drivers\UnHackMeDrv.sys
C:\WINDOWS\system32\partizan.exe
C:\Program Files (x86)\UnHackMe
C:\Users\Gebruiker\Downloads\unhackme.zip
C:\local64spl.dll
C:\local64spl.dll.ini
C:\_
C:\WINDOWS\system32\trzB5AE.tmp
C:\WINDOWS\SysWOW64\kz.exe
C:\WINDOWS\system32\Drivers\KuaiZipDrive2.sys
C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Softlink
C:\Program Files (x86)\UCBROWSER.del
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\UC浏览器.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\UC浏览器
C:\Program Files (x86)\Amazon\Amazon1ButtonApp
C:\Program Files (x86)\Amazon
C:\Program Files (x86)\YourFileDownloader
C:\Program Files (x86)\SrpnFiles
C:\Program Files (x86)\UCBrowser
C:\_\local64spl.dll
C:\WINDOWS\system32\Drivers\UCGUARD.del
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\app
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\wanttoxiamen
C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Wiiseqibeph
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\3FB7.tmp.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\85.tmp.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\9ZFB0JPZ7U.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\AXQJQ7POIQ.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\AY2TKWNQEW.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\Browser_V5.6.14087.902_f_4730_(Build1608021049).exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\DG05A95MY8AK.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\ICReinstall_85.tmp.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\JHE55MQA41.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\KuaiZip.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\M0TTG5IJIO.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\setup.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\updengine.exe
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\V8QK9C7VNL.exe
Hosts:
EmptyTemp:
RemoveProxy:
end


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

Is dit wel een legale Windows anders heeft het geen nut om hem schoon te gaan maken: C:\Users\Gebruiker\Downloads\KMSpico_WIndows 10 Activatorzip.iso

 

 

Download  55e20d7d29661-adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.
 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK.


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[..].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ja ga naar de map downloads en verwijder daar KMSpico_WIndows 10 Activatorzip.iso .

Scan nogmaals met AdwCleaner en klik na het scannen op "Verwijderen" (in het logje is niet te zien dat het is verwijderd)

Plaats dat logje.

 

 

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.MalwareBytes' Anti-Malware (website).
(het bestand mbam-setup-x.xx.x.xxxx.exe wordt dan gedownload)
Na het downloaden, dubbelklik erop om het programma te installeren.


Verander geen instellingen tijdens de installatie.

De eerste keer na installatie krijg je een aantal mogelijkheden:
Let op: Haal het vinkje weg bij Start de gratis probeer versie van Malwarebytes Anti-Malware Premium.

 

Als je een antivirus-programma actief hebt, stop dat dan eerst. Het scannen met MBAM gaat dan een stuk sneller.

In het opstartscherm van Malwarebytes' Anti-Malware, klik op de knop "Scan Nu".
Als de melding verschijnt "Er zijn updates beschikbaar", klik dan op "Nu Bijwerken". Het scannen start daarna automatisch.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

 

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Verwijder geselecteerde" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.


Klik in Malwarebytes op "Geschiedenis > Programmalogboeken".
Klik op het recentste "Scanlogboek".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_Sca
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.