Ga naar inhoud

Tablet


djibbie

Aanbevolen berichten

Djibbie,

Dit probleem heb ik zelf ook al meegemaakt met aan Acer smartphone,

Probeer dit eens:

1. MAAK EEN BACKUP VAN JE GEGEVENS hier kan je lezen hoe je dat doet: https://support.apple.com/en-afri/HT203977. GELIEVE JE E-MAILADRES EN WACHTWOORD TE ONTHOUDEN!! 

2. 

  • Ga naar ‘Instellingen’;
  • Ga naar ‘Algemeen’;
  • Ga naar ‘Stel opnieuw in' en klik op wis alle gegevens en instellingen. ZIE BIJLAGE!!

Start je iPad opnieuw op en tadaa! Om je gegevens terug te krijgen, doe het volgende: 

https://support.apple.com/en-us/HT204184

 

Ik hoop dat ik jou heb kunnen helpen!!

Groetjes Jonas!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.