Ga naar inhoud

netwerk valt uit op laptop

Sammeke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds ik een nieuwe b-box heb van Proximus valt geregeld mijn wifi-netwerk weg. Als ik via de probleemoplossing probeer dit te herstellen, krijg ik volgende boodschap:

probleem met draadloze adapter of toegangspunt

Bij mijn vorige b-box viel het netwerk soms ook uit, maar werkte de probleemoplossing wel. Nu moet ik telkens opnieuw opstarten om opnieuw verbinding te krijgen.

Iemand tips om dit op te lossen? Ik gebruik trouwens windows 10, moest dit van belang zijn...

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smartphone en iPod vallen niet uit, voor zover ik al heb gezien/gehoord. Tijdens de storing gisterenavond is bijvoorbeeld de radio via iPod (werkt enkel via wifi, toestel heeft geen eigen netwerk via simkaart) gewoon blijven werken. Dus, voor zover ik kan zien, ligt het probleem eerder bij mijn laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Sammeke zei:

Dus, voor zover ik kan zien, ligt het probleem eerder bij mijn laptop.

Dat wilde ik bevestigd hebben.

Gaat het over een pc of laptop?

Kan je het merk, model en juiste type van het toestel opgeven?

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.