Ga naar inhoud

Problemen verbinding wireless netwerk Vista.

Verstappen

Aanbevolen berichten

Hoi, Voor mijn werk reis ik vaak van en naar verschillende kazernes over Nederland. Nu is het zo dat op de meeste kazernes een open draadloos onbeveiligd netwerk aanwezig is waar binnen slapers in de avond uren gebruik van kunnen maken. Mijn laptop (Acer 5102) ziet deze verbindingen wel maar zodra ik hiermee probeer te verbinden geeft deze dat de verbinding mislukt is en ook reparatie geeft hetzelfde. Thuis werkt deze laptop echter wel prima met wireless internet van XS4all. Ook mijn andere kamergenooten hebben helemaal geen problemen met het netwerk op de kazernes en kunnen zo verbinding maken. Ik heb in ''cmd'' ipconfig ingevuld maar krijg dan gelijk een enorme lijst met allemaal netwerk adapters die allemaal ''medium ontkoppeld'' aangeven. Ik heb ook al mijn firewalls uitgegooid dus ik ben nu een beetje ten einde raad met wat ik nog eigenlijk zou kunnen doen om toch verbinding te kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey verstappen

staat het ip adress automatisch of handmatig ?

U kunt Netwerkverbindingen als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Netwerk en internet, klik op Netwerkcentrum en klik vervolgens op Netwerkverbindingen beheren.

Klik met de rechtermuisknop op de verbinding die u wilt wijzigen en klik vervolgens op Eigenschappen. Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Klik op de tab Netwerk. Klik onder Deze verbinding heeft de volgende onderdelen nodig op Internet Protocol versie 4 (TCP/IPv4) of op Internet Protocol versie 6 (TCP/IPv6), en klik vervolgens op Eigenschappen.

als het ip op handmatig staat zal het ip op automatisch gezet moeten worden

mvg carp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.