Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via configuratiescherm- Systeem en beveiliging/bev.en onderhoud/herstel/syst.herstel config./Maken/de naam'herstel windows 10 basis'

ingevuld/Maken.na de groene balk van herstelpunt maken, sluiten en herstart. Thuisgroep proberen in te stellen met het wachtwoord  

gemaakt op de WiFi laptop. Er kan geen thuisgroep op de bedr.desk pc ingesteld worden!...

De thuis-groep op de laptop geeft mijn naam + afbeeldingen,doc.etc weer.

Op beide pc's heb ik 'Bullguard beveiliging' staan, geeft dit misschien problemen?..

gr.Gees

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb eens op het NET zitten rondsnuffelen en vond de volgende oplossing:

• ·         Open de verkenner.

• ·         Kopieer C:\ProgramData\Microsoft\Crypto\RSA en plak het in de adresbalk van de verkenner en druk op ENTER.

• ·         Klik met de rechter muisknop op de map Machinekeys en kies Eigenschappen.

• ·         Open het tabblad Beveiliging en klik op Bewerken.

• ·         Zorg er voor dat bij ‘Namen van groepen en gebruikers’ Iedereen geselecteerd is (opgelichte balk).

• ·         Plaats een vinkje in het vakje bij Volledige beheer / Toestaan.

• ·         Klik op Toepassen en daarna op OK.

Geplaatst:

Nou eerlijk gezegd durf ik niet meer verder te gaan met het oplossen van mijn probleempje.

Ik krijg na het volgen van de laatste opdracht "droske" bijgaand bericht. Ik ben niet zo techn.en bijna 77jaar.

Ik doe mijn best maar ben toch bang dat mijn laptop of de spelletjes van mijn vrouw op haar desk PC hierdoor kadoek gaan:xd:

Bedankt voor je geduld nogmaals.......:adore:

vr.gr.Gees

25-11-2016.GIF

Geplaatst:
Op 24-11-2016 om 11:47, Gees zei:

Op beide pc's heb ik 'Bullguard beveiliging' staan, geeft dit misschien problemen?..

Dat kun je testen door deze op beide pc's tijdelijk uit te schakelen en dan die thuisgroep op de desktop pc trachten in te stellen.

Geplaatst:
Op 26-11-2016 om 21:35, droske zei:

Dat kun je testen door deze op beide pc's tijdelijk uit te schakelen en dan die thuisgroep op de desktop pc trachten in te stellen.

Waar kan ik dat zien?

Geplaatst:

(Begrijp deze laatste reactie niet zo goed.)    Ik had soms bij mijn reacties op jouw advies als bijlage diverse voorbeelden laten zien,

en kon je daaraan zien dat ik het begrepen had??.....

gr.van Gees

Geplaatst:

Die ene keer dat je beelden hebt laten zien kon ik daaruit opmaken dat je het begrepen  had. Maar of je ook al eens de BullGuard beveiliging hebt uitgeschakeld alvorens een thuisgroep te maken dat heb ik nog niet bevestigd gekregen.

Geplaatst:

Toon me dan eens die bijlage die aantoont dat je BullGuard hebt uitgeschakeld. Ik heb dit onderwerp al meermaals herlezen en vind dat nergens terug. Voor mij zou het zelfs volstaan dat je gewoon zegt dat je BullGard hebt uitgeschakeld gehad alvorens opnieuw een thuisgroep proberen in te stellen, maar je zegt er niets over.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.