Ga naar inhoud

scrollen op een webpagina gaat enorm traag i.v.m. een jaar geleden.


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ongeveer een jaar tot 1,5 jaar geleden kon ik redelijk snel scrollen op een webpagina maar dit is enorm trager geworden de laatste tijd.

het begint me stilaan m'n voeten uit te hangen te meer omdat ik maandelijks genoeg betaal voor mijn internet en dan mag je toch er wel iets voor in de plaats krijgen hoop ik!

ik heb Proximus al een mail gestuurd om te vragen of het aan hen ligt door de netverbinding maar die geven geen antwoord!!!

ten einde raad wend ik me dus tot jullie in de hoop dat jullie me kunnen helpen.

het rare is dat in het weekend en 's morgens vroeg dit probleem het sterkst is en daarom dat ik dacht dat het misschien ligt aan het aantal gebruikers dat dan online is maar is dat zo?

mijn oprechte dank indien jullie me kunnen helpen.

Jan

 

 

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Op 25-11-2016 om 10:11, samaiphon zei:

het rare is dat in het weekend en 's morgens vroeg dit probleem het sterkst is en daarom dat ik dacht dat het misschien ligt aan het aantal gebruikers dat dan online is maar is dat zo?

 

Dat kan al eens een rollen spelen, maar niet alleen dat.

 

Doe eens een speedtest

Klik op Test starten en wacht het resultaat af.

Klik nu op Dit resultaat delen en vervolgens op Kopiëren.

Klik nu op Sluiten. Sluit het tabblad van die webpagina.

Er staat nu een hyper link naar het resultaat op je plakbord.

Plak die link in je volgende antwoord.

 

 

 

  • 2 weken later...
Geplaatst:
3 uren geleden, samaiphon zei:

ze hadden mijn lijn getest en blijkbaar had ik een snelheid van 75 Mbps wat volgens hen ruim voldoende was!?

Voldoende misschien wel, maar ruim... dat weet ik niet omdat het afhankelijk is van je abonnement.

Geplaatst:

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

 

Geplaatst:

De log-specialisten zijn verwittigd. Er zal wat opgekuist worden.

 

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

Download zoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
Wondershare Helper Compact.exe;s
C:\Program Files\Common Files\Wondershare;fs
C:\WINDOWS\tasks\ParetoLogic Registration3.job;f
C:\Program Files\Common Files\ParetoLogic;fs
C:\WINDOWS\tasks\ParetoLogic Update Version3_triggeronce.job;f
C:\WINDOWS\tasks\RegCure Pro Startup.job;f
C:\Program Files\ParetoLogic;fs
C:\WINDOWS\tasks\RegCure Pro_sch_947F2949-5246-11E6-A07A-C80AA941B1A7.job;f
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"Wondershare Helper Compact.exe"=-;r
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Uit je logjes blijkt ook dat je twee antvirusprogramma's (of resten ervan) op deze PC hebt (Norton en MCAfee). Dat is er eentje teveel. Welke wil je als actieve scanner bewaren ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.