Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

verzenders (meerderen) krijgen de foutmelding delivery status notification met de vermelding dat de verzending afgebroken is terwijl ik de mail toch ontvang. Ligt de fout bij hen of mij (windows10 - webmail telenet) of bij hen ? en hoe oplossen ?

Geplaatst:

De foutmelding delivery status notification wordt normaal gegeven door de mailserver.

Aan de hand van de exacte foutmelding kan je nagaan welke server (verzender of ontvanger) de notificatie heeft afgegeven.

 

De melding verzending afgebroken wordt gegeven door de mailserver van de verzender als er om eender welk moment van de verzendprocedure een fout optreedt.

Als de fout optreedt in de "naverwerking", kan het gebeuren dat de afzender deze foutmelding krijgt, terwijl het bericht toch verzonden is.

 

Hier kan je als gebruiker, verzender of ontvanger, niets aan doen.

Een oplossing hiervoor moet komen van de mailprovider.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.