Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

OK, deze info is nuttig voor het vervolg.

 

Zoals gevreesd kon worden stelt HP geen Windows 10 compatibele driver meer te beschikking voor je Toetsenbord, muis en Touchpad. De meest recente driver die ze aanbieden is er een voor Windows 8. We zouden die eventueel in de Windows 8 compatibiliteitsmodus kunnen uitvoeren maar laten we eerst eens nagaan of Microsoft zelf een compatibele driver ter beschikking heeft.

  • Klik met de rechtermuisknop op START en kies Configuratiescherm.

  • Klik  onder ‘Systeem en beveiliging’ op Problemen detecteren en oplossen.

  • Klik op Hardware en geluiden.

  • Klik op Hardware en apparaten en klik in het geopende venstertje op Volgende. Er wordt nu naar problemen gezocht.

  • Er kunnen zich nu twee situaties voordoen:

1. Er wordt een probleem met een stuurprogramma gevonden waarvoor een oplossing wordt aangeboden. Je hebt dan de mogelijkheid om te kiezen voor Deze oplossing toepassen of Deze oplossing overslaan. Kies voor Deze oplossing toepassen.

Let wel: Standaard is Windows update niet ingesteld om naar de meest recente stuurprogramma’s te zoeken bij de installatie van nieuwe hardware. Indien dat bij u ook nog zo is dan kan de zoektocht naar problemen uitmonden in het venster ‘Instellingen voor de installatie van het apparaat’. Er wordt vraagt of je het wil inschakelen of uitgeschakeld laten. Kies voor Uitgeschakeld laten (Zelf handmatig controleren op de meest recente stuurprogramma’s). Ofwel wordt het probleem opgelost ofwel kan het probleem niet opgelost worden en worden de gevonden problemen in een venster getoond. Maak er een screenshot van alvorens je de Probleemoplosser sluit en plaats het screenshot in je volgende antwoord.

2. Het probleem kan niet met Probleemoplossing worden vastgesteld. Sluit dan de Probleemoplosser.

We vernemen graag het resultaat.

 

Geplaatst:

Resultaat :  'Deze oplossing toepassen gekozen' en computer terug moeten heropstarten.

 

Mijn probleem in NIET opgelost !!!! 

Alles hetzelfde gebleven.

Jammer. 

 

Geplaatst:
1 uur terug, lievend zei:

'Deze oplossing toepassen gekozen' en computer terug moeten heropstarten.

 

 

Jammer dat je geen screenshot gemaakt hebt van wat er getoond is nadat je voor 'Deze oplossing toepassen' en vóór het moment dat je de computer moest herstarten.

 

Want herinnert u zich hier nog iets van?

20 uren geleden, droske zei:

Let wel: Standaard is Windows update niet ingesteld om naar de meest recente stuurprogramma’s te zoeken bij de installatie van nieuwe hardware. Indien dat bij u ook nog zo is dan kan de zoektocht naar problemen uitmonden in het venster ‘Instellingen voor de installatie van het apparaat’. Er wordt gevraagd of je het wil inschakelen of uitgeschakeld laten. Kies voor Uitgeschakeld laten (Zelf handmatig controleren op de meest recente stuurprogramma’s). Ofwel wordt het probleem opgelost ofwel kan het probleem niet opgelost worden en worden de gevonden problemen in een venster getoond. Maak er een screenshot van alvorens je de Probleemoplosser sluit en plaats het screenshot in je volgende antwoord.

 

Geplaatst:
1 uur terug, lievend zei:

 

 

Welke update?

Plaats nog eens opnieuw een Speccy logje.

Geplaatst:

De meest recent uitgevoerde update dateert van 12-11-2016. Ik vraag me dus af over welke update je het hebt.

De driver van je Touchpad is ongewijzigd gebleven. Het is een recente versie die door Windows zelf is aangeleverd.

Misschien moet het probleem eerder bij de muis zelf gezocht worden. Heb je al eens een andere muis geprobeerd?

Geplaatst:

Ja, Alles al geprobeerd.

Nieuwe muis, update van drivers, herinstallatie van windows10.

Kan het een simpele instelling zijn die niet correct is ingesteld ????

Enorm verveleld om te met deze laptop te werken.

 

Toch bedankt voor uw moeite en tijd.

Ik zoek verder.

 

 

Geplaatst:

Maak eens een screenshot van apparaatbeheer en toon het eens.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.