Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mooi zo, alles van iobit is verwijderd.

 

Heeft dit al enige invloed op het probleem?

 

 

Download de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool 64 bit van de onderstaande link en zet het op je bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt en Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Geplaatst:

Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool  vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

 

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

 

Open Kladblok. Klik op Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
HKU\S-1-5-21-1628427542-2308661628-1579469708-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
U3 idsvc; geen ImagePath
Task: {1F002E6C-F7D3-4D5B-A215-728820C68679} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {223FCAFF-49B0-4811-8628-08CB6C334BF9} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {352CD158-379A-453D-A288-BE4EA185E470} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {3659E5E2-3B00-4CAF-ACC2-DE1494BA6C77} - System32\Tasks\ASC9_SkipUac_demaaskantjes => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASC.exe
Task: {3AAB6881-2904-482C-8D14-53B04B657137} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {3AEA37C2-C491-4AF3-AF23-49C6F1EBFE5E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {3B039052-5A86-42AC-B053-CD2C59ED0C05} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {3F7579B6-5203-4F99-B697-12BC0376DFC8} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {449DD16E-F9C1-4681-9F3C-A944CF1A3066} - System32\Tasks\ASC8_SkipUac_D_C Maaskant => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare 8\ASC.exe
Task: {4D95AEED-E560-4657-AD77-ACCA3707ADCB} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {4E3DC012-6E97-44D1-9279-993697E9EF7F} - System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Administrator => G:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe
Task: {6C7B8E80-FF3E-4097-9FF7-0CD3B71DA087} - System32\Tasks\{913DE147-BC6C-40E6-85F7-DA5E2251C9C5} => G:\Bibliotheken\NZB\IObit-SmartDefrag-2.6.0.1162.rar\IObit SmartDefrag 2.6.0.1162.exe
Task: {6F0E9828-42A1-497D-87D9-7039C070411C} - System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_demaaskantjes => C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe
Task: {8F02B5D0-BDD9-487A-B5CD-B3DC75880EAA} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {A1290321-E29E-41C7-AF9F-931007FF42D7} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {B1092D66-A21F-45E3-AB67-D1EBDBD6D2BD} - \ASC8_PerformanceMonitor -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {C3303CB1-5684-4B08-86B6-09D2B42BE59E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {C9612136-E412-4D35-B684-FDE4C6A65A9B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {DCE2D5F7-08BA-43ED-A39A-774A1AB6DE12} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (D_C Maaskant) => C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\DriverBooster.exe
Task: {EACA24FF-236C-401D-A1E7-B3D5267B8A50} - \Microsoft\Windows\RAC\RacTask -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {F0FD40BC-4CEC-4C14-98AA-39657D27A459} - System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_D_C_Maaskant => C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\ASC9_SkipUac_demaaskantjes.job => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASC.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Uninstaller_SkipUac_demaaskantjes.job => C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe
EmptyTemp:
end 
 

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je: fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

 

Als het goed is staat er nu het bestand fixlist.txt op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.


 
Geplaatst:

Mooi zo.

Volgende stap.


Download MVPS Hosts.
Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Gebruikers van Windows Vista en later moeten rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

Druk op een toets om door te gaan.
Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\windows\system32\drivers\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP
Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

 

 

Ga naar start

In het zoekvak typ je cmd maar druk NIET op enter.
Klik met de rechtermuisknop in de lijst met zoekresultaten op cmd en klik dan op Als administrator uitvoeren om het opdrachtprompt te openen.
Tik in: ipconfig /flushdns en druk op Enter.

Tik in exit om het opdrachtprompt te sluiten.

 

Kijk of je nu op alle sites kan.

 

Geplaatst:

Hallo Kweezie wabbit,

Gedaan wat je gevraagd hebt, maar het lukt nog niet.

"De wachttijd voor de verbinding is verstreken" staat er weer.

 

Fijne zaterdagavond,

   Camelia

Geplaatst:

Ga naar start

In het zoekvak typ je cmd maar druk NIET op enter.
Klik met de rechtermuisknop in de lijst met zoekresultaten op cmd en klik dan op Als administrator uitvoeren om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter. Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Voeg het bestand ipconfig.txt als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

 

Wie is je internet provider?

Kan je het merk en model opgeven van de modem-router die je gebruikt?

Geplaatst:

Je hebt 3 browsers en daarom gaan we het op een makkelijke manier doen.

Download ResetBrowser

De download start automatisch.
Sla het bestand op (op je bureaublad bvb).

Klik met rechter muisknop op het bestand ResetBrowser.exe en kies dan voor uitvoeren als administrator om te starten.

Je krijgt dan dit te zien.

 

resetbrowser

 

Klik nu op de knop Reset Firefox en wacht tot de tool klaar is.

Doe vervolgens hetzelfde voor Chrome en Internet Explorer.

 

Herstart dan de pc en kijk of het probleem is opgelost.

 

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.